جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار:
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار نیز در این اجلاسیه گفت: ۹ دی ماه ماندنی شد و ان‌شاالله به عنوان مناسبتی که بر اصل بصیرت‌افزایی تکیه دارد، مانند سایر مناسبت‌ها به‌ارتقای معنویت منجر شود، به‌ویژه در شرایط امروز که نیازمند بصیرت هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
سرهنگ پاسدار یحیی سالاری  در در ششمین اجلاسیه مجمع قشر بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) در محل تالار نصر مشهد بیان داشت: بصیرت در لغت عقیده قلبی، زیرکی و عبرت بوده و در اصطلاح بصیرت قوه‌ای است که در قلب به‌وجود می‌آید و در قرآن کریم مفهوم بصیرت را یقین و اطمینان می‌نامند.

وی افزود: یکی دیگر از مفاهیم بصیرت در قرآن شاهد بودن است که انسان‌های بابصیرت می‌دانند استکبار در پی چه اهدافی است و جامعه آنان در چه شرایطی قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار با بیان اینکه بسیج باید طلایه‌دار بصیرت باشد و فلسفه وجودی آن همین است، امام (ره) با ساختار حکیمانه بسیج را تشکیل دادند، یادآور شد: بحث روشنگری در همه اعصار و عصر پیامبر (ص) نیز وجود داشته، اصحاب پیامبر (ص) روشنگری داشتند و حضرت زهرا (س) در بحث غدیر روشنگری کردند.

سالاری افزود: سازمان بسیج در چند سال گذشته مجامعی را طراحی کرد و این مجامع رسالت‌شان این است که کمک کنند بسیج روزمره نشود، کمک به‌ارتقای کارآمدی بسیج و کارایی دستگاه‌ها دومین رسالت مجمع است.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج نیازمند دو حرکت درونی و بیرونی هستند، اگر حرکت درونی درستی داشته باشند در پیشبرد جامعه می‌توانند پیش روند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار افزود: سومین وظیفه مجمع این است که گفتمان انقلاب را ترویج دهد، روش‌های آن را باید طراحی کند، اینکه چگونه می‌شود با جریان فمنیست مقابله کرد؟ با گفتمان انقلاب می‌توانیم به‌این موضوع بپردازیم.

سالاری مطالبه‌گری را وظیفه دیگر مجمع عنوان کرد و گفت: بسیج طلایه‌دار مطالبه‌گری و آخرین وظیفه مجمع نیز کادرسازی برای نظام است.

وی با اشاره به‌اینکه ما در مجامع تجربه ۳ تا ۴ ساله داریم، افزود: بسیج با توان فرهیختگانی که دارد، می‌تواند در برون‌رفت از شرایط کنونی راه را هموار کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار تاکید کرد: خط نگاری، راهبردنگاری و رصد راهبرد‌ها برای رسیدن به‌نتیجه از وظایف اندیشه‌ورز است، آموزش برای توانمندسازی، نوع سازماندهی بسیجیان و طراحی برنامه‌های جذاب برای جذب بسیجیان همیشه باید مورد توجه باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها