جلسه تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه مسلم مشهد برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه مسلم مشهد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این جلسه با حضور حجة الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) و  سرهنگ پاسدار کوکبی؛ فرمانده سپاه ناحیه مسلم به همراه پایوران ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام حسینی بعد از تشکر و قدردانی از کارکنان، این جلسه را بهانه و فرصتی برای بیان درسی از درس‌های قرآن دانست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: همانطور که جنین در عالم خودش درک درستی از عالم و فضای دنیا ندارد و فهم عظمت و بزرگی دنیا برای او بسیار مشکل است، عالم آخرت نیز نسبت به دنیا همین شکل را دارد؛ و انسانی که در این عالم محدود دنیا زندگی می‌کند، نمی‌تواند درک درست و کاملی از عالم نامحدود آخرت پیدا کند.

وی متذکر شد: در حقیقت خداوند متعال خواسته است که با آوردن ما به عالم دنیا از عالم جنینی، مقدمه‌ای برای ورود انسان‌ها به عالم آخرت فراهم نماید.

حسینی در ادامه دنیا را مکانی برای استفاده صحیح و درست از اراده و اختیار خود دانست و گفت: از این جهت که انسان می‌تواند با ارزش بخشیدن به اعمال خود در دنیا با نیت درست، خود را برای دنیا و سرای دیگر آماده نماید. در واقع این نیت است که اعمال انسان‌ها را عیار و اعتبار می‌بخشد، همان طور که اهل بیت (ع) اشاره به این مطلب کردند و فرمودند انما الاعمال بالنّیات.

وی در پایان از زحمات خالصانه‌ای  حجه الاسلام فراهی در ناحیه مسلم  تشکر و قدردانی کرده و حجه الاسلام ولایتی را با حفظ سمت در قرارگاه امنیتی- اجتماعی شهید برونسی به مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مسلم منصوب نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها