فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در جمع فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشار بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد بیان داشت: ۹ دی روز تجلی قدرت و اراده مردم در مقابل فتنه گران خارجی و داخلی بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در جمع فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشار این ناحیه و در جلسه ستاد حماسه ۹ دی گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید. حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

وی در ادامه عنوان کرد: حماسه ۹ دی روز تجلی قدرت و اراده مردم در مقابل فتنه گران خارجی و داخلی و تجدید بیعت دوباره مردم و رهبری بود و مردم غیور ایران اسلامی تحت لوای رهبری و با غیرت حسینی ریشه فتنه را کندند.

فرمانده سپاه ناحیه حر با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید و در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان را مأیوس و ناامید ساخت و نشان دادند که هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب را نمی‌خورند و در عمل نشان دادند که به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی به آن معتقد و پایبند هستند.

زراعتخواه با اشاره به سخن امام علی (ع) که فرمودند:: «هر کس که به‌وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می‌شود» گفت:: حماسه ۹ دی فقط مربوط به فتنه ۸۸ نیست. ۹ دی یعنی هر وقت با ولایت هستیم، راه را درست خواهیم رفت و دچار انحراف و فتنه نخواهیم شد؛ اما اگر از، ولی امر فاصله بگیریم و فرمایشات رهبری را به‌درستی درک نکنیم و یا همّت و جدّیتی برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ایشان نداشته باشیم و سخنان ایشان بر زمین بماند در دامان انحرافات و فتنه‌های خطرناک گرفتار خواهیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در ادامه به اهمیت این روز و برگزاری برنامه‌های مختف اشاره کرد و گفت: در هفته بصیرت برنامه‌های متنوعی در قالب موضوعات فرهنگی تبلیغی همانند همایش‌های بصیرتی، نهضت‌های روشنگری، پخش کلیپ‌های روشنگری در بین نماز مغرب و عشاء و اکران فیلم‌های جشنوار عمار از برنامه‌هایی هستند که در این هفته در مساجد و پایگاه‌های تابعه ناحیه حر برگزار می‌گردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها