فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای کوزه کنان با بیان اینکه یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می شود، اظهارداشت: شهدا دانش آموختگان مکتب حسین(ع) هستند و وابستگی شان به اباعبدالله الحسین(ع) موجب گرامیداشت هرساله شهدا می شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۱۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: پس از سپری کردن 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان یاد و خاطره شهدا پابرجاست علتش این است که مجلس شهدا، مجلس عزت، عظمت و شور و فضیلت و حق را گرامیداشتن است و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تعظیم شعائر اسلامی است.

وی اضافه کرد: در تاریخ ۵۰۰ ساله اخیر متاسفانه پیروزی های آنچنانی نداشتیم و ایران کشور بزرگی بود و تنها زمانی که دشمن متجاوز و مستکبر با تمام قوا و با حمایت استکبار جهانی حمله کرد ولی رزمندگان از هزار کیلومتری به استان های مرزی رفته و از خاک ایران اسلامی حفاظت کردند و یکی پس از دیگری شاهد پیروزی فیزیکی و معنوی در دوران دفاع مقدس بودیم.
 سردار خرم یادآور شد: مجاهدت و مقاومت شهدا موجب شد که عظمت ایران در دنیا خریدار داشته باشد و اکنون نیز در اثر مجاهدت و مقاومت  شهداست که ایران اسلامی در حوضچه آتش از امنیت مطلوبی برخوردار است و اگر صراط مستقیمی که میراث امام خمینی(ره) است را ادامه دهیم مطمئن باشیم به انقلاب مهدی (عج)متصل می شود.
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی افزود: درد امت اسلامی این است که سران کشورهای اسلامی در ولایت الله نیستند همچون عربستانی که مهد تمدن اسلام و محل نزول آیات الهی ست  اما سرانی حاکمند که ترامپ با گستاخی می گوید: «اگر ما نباشیم ۱۵ روز هم نمی توانید بمانید» و این توهین به امت اسلامی است.
سردار خرم با اشاره به فرا رسیدن سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: پهلوی منحوس ۵۷ سال در این کشور حکومت کرده اند و در حالی که تمام دنیا پشت شان بود پس از ۵۷ سال آثاری از رفاه و امکانات در کشور نبود.
وی ادامه داد: امروز علیرغم اینکه تمام دنیا علیه ماست  باید شاکر باشیم که از لحاظ زیر ساخت های کشور با گذشته قابل مقایسه نیست ولی در بحث بیکاری و معیشت نیز مشکل داریم که اگر مقداری با تدبیر عمل می شد قابل حل بود.
سردار خرم تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در بحران ها و مواقع حساس وارد میدان می شوند و تاکنون نگذاشته اند جهانخوران چشم طمعی به این کشور داشته باشند و لیاقت این مردم بالاتر بوده و مسئولان باید به این مردم شبانه روزی خدمت کنند و مدیریت صحیح اسلامی و توحیدی داشته باشند.
 وی اضافه کرد: بعضا شاهدیم مسئولان جوی کشی و آسفالت ریزی را افتتاح می کنند که باید گفت مردم حق شان بوده و خدمت بی منت لیاقت مردم است و شهدای مدافع حرم مظلومانه از حرمین آل الله دفاع می کنند ولی به کسی منت نگذاشته اند و می گویند ما کاری نکرده ایم و خادم ملت هستیم.

سردار خرم با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی یکی از ایام تاریخی انقلاب اسلامی است که مردم با حضور حماسی در صحنه جواب یک عده اندک فتنه گر را دادند و کسانی که در فتنه 88 ستون پنجم دشمن شدند در برابر خدا باید جوابگو باشند .
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در طول تاریخ در مقابل هیچ کس زانو نزده بودند  اما در مقابل پاسداران سپاه زانو زدند و این که عزت آفرین بود در تاریخ ماندگار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها