شهردار نورآباد گفت: در فصل کاری سال جاری ۲۶ طرح عمران شهری توسط این شهرداری به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

علی نجات نورعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به اینکه در فصل کاری سال جاری 26 طرح عمران شهری توسط این شهرداری به اجرا درآمد. افزود: مهم‌ترین این طرح‌ها آسفالت معابر، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، ساماندهی ورودی‌های کاظم‌آباد، خرم‌آباد و کرمانشاه، تکمیل بوستان بانوان، اصلاح کانال میدان بعثت و احداث کانال عرضی بلوار شهید بهشتی، بازسازی دیوار حفاظتی در قسمت‌های از رودخانه‌های بادآور و گچینه، اصلاح بلوار طالقانی و میدان رضوان، زیستی و مبلمان شهری، بازسازی مل چشمه، بهسازی و بسترسازی پایین‌دست پل‌های فرهنگیان، منصورآباد و آزادگان، موزاییک فرش پارک نیلوفر، و آغاز مجموعه گردشگری تپه شهدا را اعلام کرد.

 

وی افزود: در فعالیت‌های عمران شهری، در این شهر 15 پیمانکار در سـطح شهر مشارکت داشته‌اند که برخی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار نورآباد تصریح کرد: با توجه به مشکلات اعتباری و بودجه‌ای اجرا و فعالیت این تعداد طرح و پیمانکار به‌صورت همزمان در عمران شهری نورآبـاد کم‌سابقه بوده در هیچ مقطعی از تاریخ شهرداری نورآباد به‌طور همزمان این تعداد پروژه و پیمانکار آغاز نشده است.

 نورعلی، حجم ریالی قراردادهای این طرح‌ها را بیش از 70 میلیارد ریال اعلام کرد و گفــت: بـا بهره‌برداری از این طرح‌ها تحولات چشم‌گیری در حوزه عمران شهری در نورآبــاد به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات