رئیس پلیس راه استان لرستان با یادآوری اینکه تردد در جاده‌های این استان به‌کندی انجام می‌شود، از رانندگان خواست که زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۲۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه استان لرستان در جمع خبرنگاران از رانندگان خواست که با توجه به شرایط جوی راه‌ها، در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی جاده‌های استان باز، اما تردد به‌کندی صورت می‌گیرد. افزود: در صورت اضطرار و ضرورت سفر حتماً قبل از خروج از شهر از سالم بودن وَضع آج لاستیک‌های وسیله نقلیه، برف پاک و چراغ مه شکن مطمئن شوند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

هواشناسی لرستان اعلام کرد: بارش‌ها تا پایان وقت امروز(جمعه) در اغلب نقاط به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بارش در تمامی نقاط استان به‌صورت باران و برف و در گردنه‌های برف‌گیر با شدت بیشتر همراه با مه گرفتگی و کولاک است.

بارش در مناطق سردسیر (شمال و شرق)، گردنه‌های برف‌گیر و ارتفاعات مناطق معتدل استان(خرم‌آباد و کوهدشت) نیز  به‌صورت برف بوده که سبب اختلال در تردد جاده‌ای شده استهمراه با این شرایط سرعت وزش باد، به بازه قابل‌ملاحظه تا شدید لحظه‌ای رسیده و در گردنه‌ها موجب کولاک برف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات