فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اخلاص نقطه برجسته شهید «مهدی فرودی» بود/ مستقل‌ترین حکومت و نظام در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رسیدن به استقلال سیاسی، دفاعی، امنیتی و علمی را از دستاورد‌های خون شهدا دانست و گفت: مستقل‌ترین حکومت و نظام در دنیای فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۴۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار نظری در مراسم گرامیداشت سردار شهید مهدی فرودی در مشهد اظهار داشت: شهید فرودی در سال ۶۱ در منطقه سومار مسئولیت ستاد لشکر نصر بر عهده داشتند و آخرین تصویر شهید در ذهن بنده مربوط به عملیات والفجر ۸ است که در اطلاعات و عملیات لشکر ۵ نصر مشغول بود و در همان مقطع کوتاه عملیات در این جمع حضور پیدا کرد.

وی در تبیین شخصیت شهید افزود: شهید فرودی یک انسان عمیق از نظر عقیده و بسیار ساده و مردمی بود. نقطه برجسته این شهید عزیزما که در رفتارش متبلور بود اخلاص بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) به سلوک و زندگی و عمل رفتار شهید فرودی اشاره کرد و گفت: سه محور اصلی این کار و حرکت را در زندگی شهید فردوی شاهدیم. قبل از انقلاب در مسیر نهضت و انقلاب امام (ره) قرار می‌گیرد و در ارتباط با این موضوع دستگیر و به زندان می‌افتد بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی این مسیر در دفاع از انقلاب ادامه پیدا می‌کند و نقطه برجسته این ادعا حضور وی در دفاع مقدس و اتصال اعتقادی و عاطفی با این میدان و مقطع است.

وی در ادامه ابراز داشت: در زندگی شهید، گسترش تفکر انقلابی به عنوان کار فرهنگی را نیز شاهدیم که این را از زندگی و دست نوشته‌های شهید می‌توان درک کرد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: در وصیت نامه شهید فرودی به موضوع اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش‌ها ونیز امامت و ولایت تاکید و محکم اشاره شده است و در عین حال مخاطبان خود را از حزب و حزب بازی پرهیز می‌دهد.

وی اشاره کرد: مجلس شهدا برای این است که ما آنچه را که شهدا برای آن به شهادت رسیدند بازخوانی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: ۳۲ سال از شهادت شهید گذشت و ما در ۴۰ سالگی استقرار نظام اسلامی هستیم و خوشا به سعادت شما خانواده‌های شهدا که خون شهیدتان به ثمر نشسته و این ثمرات همچنان ادامه دارد.

وی رسیدن به استقلال سیاسی، دفاعی، امنیتی و علمی را از دستاورد‌های خون شهدا دانست و گفت: مستقل‌ترین حکومت و نظام در دنیای فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار نظری اعلام داشت: ما علیرغم همه این توطئه‌ها، فریب‌ها و هجمه‌های مستمر، اما به استقلال امنیتی در منطقه رسیده‌ایم و امنیت منطقه در اتصال امنیت به ایران است.

وی در پایان گفت: هیچ کدام از این استقلال‌ها مفت به دست نیامده است. این‌ها نتیجه مبارزات در قبل از انقلاب و شکنجه‌ها بوده است. ما باید برای رسیدن به استقلال اقتصادی هم مقاومت و ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها