امام‌جمعه خرم‌آباد:

مسئولان باید به مشکلات کارگران شهرداری‌های استان رسیدگی کنند/۹ دی یک حماسه ملی برای دفع فتنه بزرگ از انقلاب

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت:حماسه 9 دی یک حماسه ملی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده چنانکه در این روز مردم با بصیرت ایران با حضور میلیونی خود فتنه دشمنان اسلام را خنثی کردند؛ برخورد انقلابی مقام معظم رهبری با این حادثه نقش کلیدی را در خنثی‌سازی این فتنه بر عهده داشت.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۹۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: مسئولان باید به مشکلات کارگران شهرداری‌های استان(شهرداری بروجرد) که بیش از چندین ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند رسیدگی کنند و دستگاه‌های اجرایی باید اولویت خود را پرداخت حقوق کارگران بدانند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شاهرودی در میان مسوولان نظام شخصیتی منحصربه‌فرد بود، افزود: مهم‌ترین ویژگی شخصیتی ایشان اخلاق‌مداری و داشتن اجتهاد علمی و سیاسی است؛ درگذشت این عالم ربانی ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی بوده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به حماسه 9 دی اشاره و اظهار کرد: حماسه 9 دی یک حماسه ملی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده چنانکه در این روز مردم با بصیرت ایران با حضور میلیونی خود فتنه دشمنان اسلام را خنثی کردند؛ برخورد انقلابی مقام معظم رهبری با این حادثه نقش کلیدی را در خنثی‌سازی این فتنه بر عهده داشت.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اصولی که رهبری با انجام دادن آن‌ها آتش فتنه را خاموش کردند، تصریح کرد: در نظر گرفتن منافع مردم، قانون مردمی، حفظ مردم‌سالاری دینی و معرفی دشمن از مهم‌ترین این اصول بود باید بدانیم که هدف اصلی دشمن از ماجرای فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه در سال 88 مردم هنگامی که احساس کردند به اعتقادات قلبی آن‌ها مانند عشق به امام حسین، شهدا و ولایتمداری توهین می‌شود به صحنه آمده و فتنه را خاموش کردند، خاطرنشان کرد: ماهیت دشمنان نظام اسلامی عوض نشده و هنوز دشمن به دنبال تحقق شعارهایی خود در سال ۸۸ است، اما نکته تأسف بار این بوده که با گذشت چند سال از این ماجرا هنوز نیز دست فتنه‌گران داخلی در دست دشمنان خارجی ملت است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در مورد خطر بروز فتنه در سال آینده، ادامه داد: دشمنان، فتنه گران و خواص بی‌بصیرت به دنبال فتنه‌ای در سال آینده با استفاده از ظرفیت عناصر بی‌بصیرت نظام هستند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه برای مقابله با فتنه احتمالی سال پیش رو ضروری است که آمادگی، بصیرت و وحدت ملی خود را حفظ کنیم، بیان کرد: مسئولان کشور نباید اجازه دهند که دشمن آن‌ها را به مسائل فرعی سرگرم کند و باید بدانند که دشمن اصلی ملت ایران، آمریکا و فتنه گران هستند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم فتنه گران با مظلوم‌نمایی که انجام می‌دهند تاریخ را تحریف کنند، افزود: عده‌ای به‌جای اینکه به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت مردم باشند دائماً در حال مطرح کردن مسئله رفع حصر هستند؛ به این افراد هشدار می‌دهیم که مردم ولایت مدار ایران همان برخوردی را که با فتنه گران در حماسه ۹ دی انجام دادند با شما نیز انجام خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به مسائل منطقه و جنایان امریکا اشاره و اظهار کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند دوران زورگویی تمام شده است، آن‌ها این همه هزینه در عراق انجام دادند اما امروز نه در میان مردم عراق محبوبیتی دارند نه در بین دولت مردان این کشور، به طوریکه ٰرئیس‌جمهور آمریکا به‌صورت مخفیانه وارد عراق شده و جز در پایگاه‌های امریکا جرئت دیدار با مسئولان عراقی در مکانی دیگر را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات