انتقاد شدید امام جمعه بجستان از کاهش بودجه نظامی

امام جمعه بجستان گفت: برجسته‌ترین امتیاز کشور امنیت است و کاهش بودجه نظامی کشور که ضامن عزت و امنیت است منطقی نیست و باید بیشتر بررسی شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین وحیدی در خطبه‌های نماز این هفته که طبق روال معمول در مصلای بجستان برگزار شد و بعد از دعوت مردم به حضور با شکوه در مراسم ۹ دی اظهار کرد: هدف وجودی انبیاء الهی یک چیز است و آن هدایت مردم از ظلمات به سوی نور است اولین حوزه ماموریت انبیاء الهی هدایت اقوام و خویشان هستند و راه نجات مردم از ظلمات ویادآوری قدرت الهی نسبت به ستمگران و توجه خداوند نسبت به گذشتگان است.

خطیب جمعه بجستان با اشاره به آیات و روایات برگزاری هرگونه جشن و مراسم را در بزرگداشت ایام الله مجاز و موجه معرفی کرد و اذعان کرد: تعطیل کردن امتحانات در روز بعد شب یلدا وقتی خوب است که معیار اترویج سنت‌های الهی باشد، اگر برنامه‌ریزی برای تغییر سنت‌ها مورد تایید نیست و توطئه است و اگر هدف از این کار‌ها ترویج فرهنگ تفرقه بین ملل مسلمان باشد مورد انتقاد است.

حجت الاسلام وحیدی در خطبه دوم و بعد قرائت پیام تسلیت خود به درگذشت آیت الله هاشمی و ولایت مداری، مقاومت و بصیرت از برجستگس‌های این عالم دینی دانست و در ادامه به لایحه بودجه پرداخت و ضمن انتقاد از بودجه ۹۸ کشور خاطر نشان کرد: برجسته‌ترین امتیاز کشور امنیت است و کاهش بودجه نظامی کشور که ضامن عزت و امنیت است منطقی نیست و باید بیشتر بررسی شود.

امام جمعه بجستان در پایان به رخ داد نهم دی پرداخت و فتنه سال ۸۸ را قسمت سیاه تاریخ انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری این فتنه را کاملا برنامه ریزی شده و درازمدت توسط بیگانگان و ایادی داخلی برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها