جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه روزی نیست که آمریکا در حال دسیسه برای ایران اسلامی نباشد،گفت: بدون تردید آینده بسیار روشنی در پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ محمدحسن نامی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی که شامگاه امروز در مسجد جامع محمدشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی مردم ولایتمدار با هوشمندی ویژه صحنه بزرگی خلق کردند که توجه جهانیان را به خود جلب کرد. 

جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه آن چیزی که برخی از روزها را برجسته می‌کند, مردم شرافتمند و ولایتمدارند که این روزها را به روز تاریخی تبدیل کردند، بیان کرد: با تدابیر رهبری و دور اندیشی ایشان و بصیرت و همراهی ملت ایران این توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه برخی ستادهای فتنه از برخی سفارتخانه‌ها هدایت می‌شد،گفت: یکسری که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز هم نبودند ادعای تقلب را مطرح کردند، اما این افراد, اندک و فریب خورده بودند که با دشمن دست داده و کمر بسته بودند که انقلاب را ساقط کنند و تدبیر رهبری معظم تمام معادلات برنامه‌ریزی شده را نقش بر آب کرد.

نامی با بیان اینکه انقلاب دسیسه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و به سلامت از آن عبور کرده است، متذکر شد: خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمن بر‌ اساس هوشیاری و آگاهی مردم بود و از طرفی نباید از نقش رهبری انقلاب در خنثی کردن این توطئه‌های دشمنان چشم پوشید.

وزیر اسبق ارتباطات گفت: آمریکا در طول سال‌های بعد از انقلاب چند‌ میلیارد دلار هزینه کرد و نزدیک به 4700 نفر کشته داده و علی‌رغم این همه هزینه هیچ دستاوردی به دست نیاورد.

وی ادامه داد: طراحی داعش با انگلیس, مدیریت آن با آمریکا و هزینه‌‌های آن توسط دولت عربستان انجام شد و هدف آنها امنیت دائم برای اسرائیل و توسعه سرزمین‌ها از نیل تا فرات و سومین هدف دستیابی به مراکز مهم انرژی جهان بود.

وی ادامه داد: جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچک انجام شد و تصمیم آنها بر این بود که بعد از دو سال این 7 اقلیم به 11 اقلیم تبدیل شود و این تدبیر الهی فرمانده کل قوا بود که این توطئه‌ها را خنثی کرد.

نامی با بیان اینکه در روزهای اول شرایط برای مبارزه با داعش بسیار سخت بود، عنوان کرد: در مجامع استکبار از قدرت و درایت سردار بزرگ سلیمانی سخن به میان می‌آید.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم فضایی برای تبلیغات بود که با هدف جنگ روانی ایجاد شده بود،گفت: اکثر این رسانه‌ها تحت تسلط سازمانهای امنیتی اسراییل هستند و با فضای مجازی داعش فراخوان آموزش و هدایت نیرو می‌داد و جنگ روانی آنها هم در این فضا انجام شد و این عملیات روانی با کمک صهیونیسم بین الملل به وقوع پیوست.

سرتیپ نامی با بیان اینکه این دشمنان هنوز هم دست از شیطنت برنداشته‌اند، متذکر شد: ترامپ سه شنبه شب به صورت مخفی وارد عراق شد و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی و پیروزی محور مقاومت است و این پیروزی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

بصیرت ‌از وضعیت موجود توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام را خنثی می‌کند‌

سیاست فعلی آمریکا کاهش نفوذ ایران در منطقه است؛ شکست دشمن در همه توطئه‌ها

بیرجند| مردم و مسئولان با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه طرح عملیاتی آمریکا در یمن هم شکست خورده است،گفت: مبارزان یمنی از انقلاب و دفاع مقدس الگوبرداری کرده‌اند و در مقابل کسانی قرار گرفته‌اند که تجهیزات کاملا به روز و پیشرفته دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند که در غرب آسیا حضور داشته باشند اما تنگه هرمز مهمترین منطقه ژئوپولیتیکی جهان است که در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،افزود: یمن هم بر تنگه باب المندب اشرافیت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا هزینه‌های کلانی در افغانستان انجام داده و تعداد زیادی نیرو در آنجا کشته داده است،گفت: در دفاع مقدس دشمن با تمام توان و حمایت استکبار غرب و شرق و ارتجاع منطقه به دنبال تجزیه ایران اسلامی بود که ناکام ماندند و یک وجب از این خاک به دست آنها نیفتاد، جمهوری اسلامی عظمتی دارد و دشمنان هم از این ظرفیت مطلع هستند.

وی با بیان اینکه روزی نیست که آمریکا در حال دسیسه برای ایران اسلامی نباشد،گفت: بدون تردید آینده بسیار روشنی در پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

ارسال نظرات