بزرگترین امتحان انقلابیون، تبعیت از رهبر است

حسین یکتا بزرگ‌ترین امتحان انقلابیون در این برهه از زمان را تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین یکتا فعال فرهنگی و مدیرعامل سابق بنیاد خاتم‌الاوصیا در دهمین گردهمایی مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور طی سخنانی افول و نابودی آمریکا را بسیار نزدیک دانست و گفت: امروز کنترل عملیات از دست دشمن خارج شده و ترامپ دارد به داراییهای خود چوب حراج می‌زند.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار امام خمینی (ره) در تربیت نیروهای انقلابی اظهار کرد: یکی از برکات قابل توجه جریان انقلاب اسلامی تربیت نیروهای انقلابی است که با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات دیگر همچنان پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید

این فعال فرهنگی تأکید کرد: هیئات مذهبی همچون جریان انقلاب اسلامی باید درصدد تربیت نیروهای انقلابی باشند. انقلاب اسلامی به گردن ما حق دارد و ما باید دینِ‌مان را به این انقلاب ادا کنیم، گرچه ممکن است نتوانیم حقِ آن را ادا کنیم اما باید در این مسیر با تمام قدرت پیش برویم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

یکتا با اشاره به ظرفیت‌های بالای هیئات مذهبی در ایجاد شبکه‌های توانمندی از حیث نیروی انسانی گفت: ما باید کارهای بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم و به دنبال ایجاد مرجع‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور باشیم. یکی از این کارها، حضور گسترده‌تر هیأت‌های مذهبی در ارائه خدمات مختلف به زلزله‌زدگان کرمانشاه است. هیئت‌ها با شبکه‌سازی در حوزۀ ارائه خدمات اجتماعی میتوانند از ظرفیت بالای کشور به در کمک به مردم زلزله زدۀ کرمانشاه استفاده کنند.

وی بر این باور است که انقلاب اسلامی الگوی بزرگی را در حوزۀ ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به ما نشان داده و این الگو امروز در حال صدور به کشور مختلف جبهۀ مقاومت است.

این فعال فرهنگی نسل سوم انقلاب اسلامی را نیروی پیاده نظام انقلاب خواند و گفت: نسل سوم انقلاب اسلامی درصدد الگوگیری از نسل‌های اول و دوم انقلاب هستند تا با بهره‌مندی از تجارب آنها از پیشگامان ارائه خدمات اجتماعی به مردم باشند.

یکتا تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین امتحان انقلابیون، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اگر کسی واقعاً تابع امر رهبری باشد، هیچ دغدغه‌ای جز اجرای فرمان ایشان نخواهد داشت.

ارسال نظرات