خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب اظهارداشت: نهم دی نقطه عطفی در وحدت، انسجام و همدلی میان اقشار مختلف جامعه بدون گرایش‌های سیاسی در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۴۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صبحی گفت: حماسه 9 دی اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: حضور سرنوشت ساز مردم در این روز علت محکمی بر ماندگاری حماسه 9 دی است در واقع در 9 دی با بصیرت مردم کشور از خطر بزرگی نجات پیدا کرد و حماسه 9 دی متعلق به هیچ جناح و گروه نیست و نباید مصادره شود بلکه این حماسه در تاریخ ماندگار شده و متعلق به کل مردم ایران است.

صبحی اضافه کرد: فتنه‌گران با همسویی و همگرایی جریان قدرت طلب و نظام سلطه با تأسی از سلطنت طلبان خارج نشین، ضمن هتاکی به مقدسات، هنجارشکنی، عبور از قانون و خط قرمزها در پی ساقط کردن نظام اسلامی بودند که با راهبرد حکیمانه «دفع حداقلی و جذب حداکثری» رهبری فرزانه انقلاب نقش برآب شد.

وی افزود:‌ دشمنان با همراهی برخی عوامل داخلی در سال ۸۸ از انتخابات برای تحقق این نقشه شوم بهره‌برداری کردند جای بسی تاسف دارد و قبلا در سال 76 و جریان کوی دانشگاه در 18 تیرماه بود که با این فتنه قصد متلاشی کردن نظام بودن که با خود جوشی مردم در 23 تیرماه در مقابل این فتنه ایستادند.

فرمانده سپاه سراب گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی با ایجاد نماد سبز و عضو گیری که نزدیک به 2500 دانشجو را بورسیه کردن و در اروپا و دانشگاه های خود اقدام به درس خواندن و ارایه مدرک تحصیلی  ذهنی را آماده کردن که در بحث فرهنگی این دانشجویان در مقابل فرهنگ ایثار و شهادت و هویت دینی مقابله کنند .

صبحی بیان کرد: فتنه 88 با هماهنگی و طراحی دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شد و دشمنان طرح تقلب را مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات طراحی کرده بودند، که متاسفانه عوامل فتنه در این دام قرار گرفتند و مشکلات و تلخی‌هایی را برای نظام اسلامی ایجادکردند و پس از گذشت این فتنه بزرگ متاسفانه برخی مسئولین هنوز موضع خود را مشخص نکرده اند.

وی حماسه 9 دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی ایستادند و سربلند و ظفرمند دشمنان نظام را پس زدند، به گونه‌ای که حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران ماندگار شد.

صبحی به تحرکات جدید آمریکا هم اشاره و اظهار کرد: نباید فکر کنیم که آمریکا از منظقه خارج خواهد شد هرچند که سوریه توانست در این نبرد پیروز شود و کشورهای عربی در حال باز کردن سفارت خود در سوریه هستند بلکه آمریکا برنامه دارد که در افغانستان مستقر شود و تروریست ها را به این کشور هدایت کند

وی از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی کمر شکن شده است با استفاده از حق استیضاح و طرح سئوال که حق قانونی نماینده است به مسایل و مشکلات اقتصادی کشور چاره اندیشی شود و نباید بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود جراکه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و تمام مناسبت ها و راهپیمایی ها تکلیف خود را انجام داده است حال نوبت مسئولین است که به وظایف خود عمل کنند.

ارسال نظرات