خبرهای داغ:
رئیس شورای هماههنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:
رئیس شورای هماههنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تسلط مجدد بیگانگان به سرنوشت مردم ایران اسلامی از اهداف فتنه 88 بود که با بصیرت بالای مردم و رهبری های داهیانه مقام ولایت، ناکام ماند، گفت: حماسه 9 دی سال 88 بافته های استکبار جهانی را پنبه کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۴۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین تقی زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ابهت و هیمنه استکبار جهانی را در جهان شکست و برای همیشه دست های پلید چپاول و استعمارگری آنان را از تاراج منابع غنی میهن اسلامی قطع کرد، دشمنی آمریکای جهان خوار و ایادی داخلی و خارجی آنان در چهار دهه گذشته با اشکال و عنوان های مختلف خود را نشان داده که یکی از آن توطئه های خطرناک و مرموز، فتنه سال 1388 بود که به بهانه تقلب در انتخابات اتفاق افتاد.
حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: زیر سئوال بردن مردم سالاری دینی و تلخ کردن حماسه بی نظیر مردم در انتخابات 88 و ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم، مسئولان و ارکان نظام اسلامی و تحقیر و اهانت به مقدسات از جمله سوت و کف زدن در عاشورای حسینی، سوزاندن عکس امام راحل و جسارت به پیشگاه ولایت فقیه و اردوکشی خیابانی و کشتار مردم بی گناه و بسیجیان از دیگر اقدامات فتنه گران بود.
وی به بصیرت و لحظه شناسی مردم ایران اسلامی در برابر این فتنه اشاره کرد و گفت: در برابر این ترفند دشمنان قسم خورده ایران، مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی در روز 9 دی به صحنه آمدند و با خلق حماسه عاشورایی تمام بافته های استکبار جهانی و ایادی خودباخته آنان را پنبه کردند.
تقی زاده با اشاره به خلق این حماسه در روز 8 دی توسط مردم تبریز و آذربایجان، افزود: یک روز قبل از 9 دی مردم انقلابی تبریز و آذربایجان شرقی پیشگام این حرکت تاریخی شدند و تأثیر بسزایی در خلق حماسه 9 دی و خنثی کردن توطئه های خطرناک داشتند.

ارسال نظرات