باز هم ۹ دی،یوم‌الله تاریخ انقلاب اسلامی از راه رسید، روزی که روز سربلندی توده ملت و رفوزه شدن خواص سیاسی و خود صاحب انگارهای انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۵۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹

احسان کریم زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای بافت،رابر و ارزوئیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  کرمان به مناسبت 9 دیماه بیانیه زیر را ابلاغ نمود:

سپاس خداوند حکیم را که حضور در عصر امام خوبی‌ها و حاکمیت الهی و همچنین زندگی در کنار مردم فهیم این عصر را نصیب ما کرده است.
عصری که عرصه آزمون و ابتلاست و مگر نفرمود شهید بزرگوار دکتر چمران که ارزش آدم‌ها به میزان دردهایی‌ست که در راه خداوند متحمل می‌شوند، پس ناقوس‌ها بنوازید تا مرد‌ها از نامردمان باز شناخته شود.
باز هم ۹ دی یوم‌الله تاریخ انقلاب اسلامی از راه رسید، روزی که روز سربلندی توده ملت و رفوزه شدن خواص سیاسی و خود صاحب انگارهای انقلاب اسلامی بود.
روزی که تجلی حضور آگاهانه و عاشقانه ملت غیور ایران در سایه مکتب عظیم عاشورا در لبیک به امام زمان و خط روشن ولایت بود . سال۸۸ و روزهای پرتلاطمش هیچگاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد، مگر می‌شود فراموش کرد که چگونه حماسه عظیم حضور در انتخابات ۸۸ با کج اندیشی و لجاجت به کام ملت قهرمان ایران تلخ شد، فوقع ما وقع...
دشمنان قسم خورده این نظام سال‌های سال با فشار خارجی و فریب ایادی داخلی سعی در انحراف مسیر ارزشمند و میراث ماندگار امام و شهدا داشتند، تغییر استراتژی غرب و دشمنان نظام از مبارزه سخت به استحاله درونی و یارگیری از درون نظام از سال‌ها پیش آغاز شد.
و ما می بینیم تربیت نیروهایی در آبشخور اندیشه‌های لیبرال دموکراسی و شعار‌های فریبنده جهانی سازی، گفت‌وگو با دنیا و باز بودن دروازه‌های شکوه تمدن ایران به سمت دنیا و در ‌‌نهایت خروجی «ما نمی‌توانیم» نتیجه‌اش می‌شود فتنه بزرگ ۸۸ که با هزینه‌های هنگفت مادی و معنوی غرب و کشورهای مرتجع منطقه نظام را به تعبیر مقام عظمای ولایت به لبه پرتگاه سقوط کشاند.
و اینک متاسفانه عده ای حمایت فکری و لجستیکی دشمان خارجی امریکایی- صهیونیستی بین المللی و منطقه ای از عوامل فتنه را فراموش کرده اند و می خواهند آب طهارت و پاکی بر عملکرد افرادی که با همدستی دشمنان نظام و انقلاب که تا براندازی نظام پیش رفتند و چهره واقعی جریان دین ستیز خود را در توهین به مقدسات و اعتقادات مردم نشان دادند بریزند.

نکته مهمی که باید بر آن تاکید کرد آنست که فتنه ۸۸ منازعه بین کاندیداهای پیروز و شکست خورده و طرفدارانشان نبود؛ بلکه پروژه ای از پیش طراحی شده برای صدمه زدن به ارکان اصلی انقلاب بویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و مصداق آن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود. آنهایی که در طی تخفیف پروژه فتنه ۸۸ به یک دعوای ساده انتخاباتی بودند و هستند، در حقیقت به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق می باشند که بحمد الله تاکنون با مدیریت راهبردی کلان موضوع توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)ناموفق بوده اند.
لذا در پاسخ آن عده ای که کج روی ها و انحرافات و مواضع هنجارشکنانه امروز رئیس دولت های نهم و دهم را سند حقانیت حرف های خود در سال ۸۸ می دانند باید گفت که اساسا در آن فتنه، هدف رئیس جمهوری وقت نبود؛ بلکه اصل جمهوریت و اسلامیت، اراده مردم و نهادهای قانونی نظام هدف بود که با قیام ۹ دی تمام رشته های بدخواهان داخلی و خارجی پنبه شد.
جای تاسف دارد که عده‌ای آگاهانه و عده‌ای از روی جهل و یا خود شیرینی سیاسی شعار رفع حصر و «واحصرا» سر می‌دهند؛ هم ملت و خود آنان نیک می‌دانند که سران فتنه مستحق برخوردی غیر از این وعواقبی سخت تر می باشند.
امروز در نهمین سالگرد این قیام ملی و دینی، با تاکید بر لزوم قانون مداری به عنوان معیاری مهم بر حقانیت، همگان بویژه مسئولین حال و گذشته را به رعایت انصاف و تقوی الهی دعوت کرده و یادآور می شویم که در شرایط کنونی، کار نکردن و عدم تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها، بدترین اتفاق ممکن برای کشور بوده و نتایج زیانباری به همراه دارد. مسائل اساسی مردم با تدابیر مدیریتی قابل حل بوده و استمرار نگاه به خارج از مرزها و بیگانگان برای حل مشکلات ادامه روند فعلی را سخت تر خواهد کرد.
در پایان اعلام میداریم که جامعه دانشگاهی معتقد است موضع‌گیری نسبت به ۹دی و فتنه ۸۸، وجه افتراق بین انقلاب و ضد انقلاب می‌باشد چرا که فتنه ۸۸ مصداق عینی مبارزه با انقلاب و همه ارزش‌های آن و ۹دی تجلی حضور آگاهانه همه جریان‌های سیاسی دوستدار انقلاب و نظام بوده است.

بسیج دانشجویی شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه ضمن تبریک و تقدیر از حضور آگاهانه مردم و همه جریانات سیاسی در سال‌های متمادی از همه دانشگاهیان ومسؤولان دعوت می‌کند که در کنار توده‌های مردم حضور حداکثری و پرشور داشته باشند چرا که وجدان‌های بیدار همیشه قضاوت خواهند کرد.
باشد که همه ما و شما در پیشگاه خداوند از آزمون‌های پیش رو سر بلند بیرون بیاییم.

ارسال نظرات