سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت ۹ دی همزمان با سراسر کشور روز نهم دی در مصلی اردبیل ساعت ۱۰ صبح در مرکز استان با برنامه‌های متعدد تبیینی و تحلیلی و سخنران کشوری برگزار گردد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین، ولی نظرپور در جلسه ستاد ۹ دی ضمن تأکید بر اولویت قرار دادن مراسم ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی نشانگر اقتدار، بیداری و همبستگی ملی ایران است که به رهبری مقام عظمای ولایت و با هوشیاری ملت ایرانبوجود آمدودارای پیام امید به آینده و افتخار به گذشته داشته است درحالی که یأس و ناامیدی را برای دشمنان، امید و نشاط را برای دوستان انقلاب آفرید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خواستار هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم ۹ دی شد و بیان نمود: مردم ایران برای دفاع از ارزش‌های دینی خود باید یاد و خاطره شهدای فتنه سال ۸۸ را گرامی داشته و برای تداوم راه آنان مراسم و برنامه‌های تبیینی و تحلیلی را همزمان در سراسر کشور برگزار نمایند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار نمود: در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری چهل سال بصیرت و افتخار باعث شده است: ملت ایران به معنی واقعی چهلمین پیروزی انقلاب خود را ببینند و جشن بگیرند.

در پایان جلسه مقرر گردید مراسم گرامیداشت  ۹ دی همزمان با سراسر کشور روز نهم دی در مصلی اردبیل ساعت ۱۰ صبح در مرکز استان با برنامه‌های متعدد تبیینی و تحلیلی و سخنران کشوری برگزار گردد. یادآوری می‌شود، مقرر گردید در این ایام و منتهی به ۹ دی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ویزیت رایگان با پخش داروی رایگان و همچنین نمایشگاه‌ها و مسابقات متعدد برپا گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار