امام جمعه پارس آباد مغان گفت: حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی در دفاع از ولایت فقیه بود و نباید آن را به اختلاف‌های سیاسی یا فردی نسبت داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی در دفاع از ولایت فقیه بود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل" به مناسبت حماسه ۸ دی روز بصیریت و آگاهی مردم شهرستان پارس آباد اعضای شورای تامین و فرمانده هان نظامی و انتظامی و رئوسای ادارجات با امام جمعه شهرستان پارس آباد دیدار کردند.

علایی فرماندار پارس آباد در این دیدار اظهار کرد: این روز با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، است مردم در حماسه ۹ دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام و پاسدار خون شهدا هستند.

وی با بیان اینکه امت پا به کار و حاضر در صحنه لازمه تقویت یک حکومت است، افزود: توطئه‌های درون مرزی و برون مرزی نمی‌تواند در اراده مردم ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب تاثیرگذار باشد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حماسه بزرگ 9 دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی یک حرکت عظیم مردمی در دفاع از ولایت فقیه بود و نباید آن را به اختلاف‌های سیاسی یا فردی نسبت داد.

حجت الاسلام رشادی با بیان اینکه ویژگی‌های این روز در هیچ رویداد دیگری به جز در اوایل انقلاب دیده نشده است، بیان کرد: در حماسه ۸ دی مردم شهرستان پارس آباد به صورت خودجوش به صحنه آمدند و یک روز منحصر به فرد را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای حماسه مردمی ۹ دی را به اختلاف‌های سیاسی و جناحی ربط می‌دهند، افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف دشمن از توطئه‌های خود، نابودی نظام و انقلاب بوده و ایجاد گرانی‌ها و تحریم‌ها همه ابزاری برای دستیابی دشمن به این هدف است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با تاکید بر حضور پرشور مردم و مسوولان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، بیان کرد: برای همه لازم است تا در این مناسبت ملی و مذهبی حضور یابند و حماسه دیگری را خلق کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه در روز ۸ دی مردم شهرستان پارس آباد زودتر از سایر شهر‌ها در حمایت از ولایت فقیه به خیابان‌ها آمدند تصریح کرد در این روز حماسی، مردم انقلابی شهرستان پارس آباد از نقطه صفر مرزی، فارغ از خط و مرز‌های سیاسی و حزبی علیه استکبار وارد میدان شدند و پاسخ قاطع و دندان شکنی به حرمت شکنان و فتنه گران داخلی دادند.
ارسال نظرات