قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
بسمه تعالی
راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.» امام خامنه‌ای مدظله العالی

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

انقلاب اسلامی همواره در مسیر ۴۰ ساله خود با هجوم همه جانبه استکبار جهانی مقابله کرده و در این راه این مردم سرافراز ایران بودند که همواره با حضور بصیرانه خود، انقلاب را از سخت‌ترین مسیر‌ها عبور دادند.

همه این فتنه‌ها و دشمنی‌ها با حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی خنثی شد و اکنون این پرچم جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار بر بالاترین و رفیع‌ترین قله‌های جهانی ایستاده است و مسیر مقدس انقلاب اسلامی با تمام سختی‌ها و شیرینی هایش امتداد دارد.

حماسه ۹ دی‌ماه در سی امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد.

ملت ایران درحماسه بزرگ ۹ دی ۱۳۸۸ نشان داد، طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

در طول انقلاب همواره طومار فتنه گران و هتاکان به انقلاب اسلامی و مقدسات دینی مردم را خود مردم پیچیده اند. از فتنه منافقین و دار و دسته‌ی بنی صدر که در بحبوحه جنگ تحمیلی کشور را درگیر مشکل درگیری‌های داخلی کرده بودند تا گروه‌های جدایی طلب و معارض در گوشه گوشه کشور و در نهایت فتنه سال ٨٨ که از یک توهم انتخاباتی شروع شد و با زیر سوال بردن ارکان نظام و دین اسلام ادامه پیدا کرد.

در پایان قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ۹ دی ماه که تجلی بصیرت ملت ایران است اعلام می‌دارد مسیر مقدس انقلاب اسلامی ادامه دارد و همانگونه که امام خمینی (رحمت الله علیه) فرمودند: تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
ارسال نظرات