سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: 9 دی سال ۱۳۸۸ برای همیشه درتاریخ ماندگار خواهد شد و هرسال این واقعه مهم که روز تجدید میثاق با ولایت نامگذاری شده است هرسال باز خوانی خواهدشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۸۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
۹ دی سال ۸۸ برای همیشه درتاریخ ماندگار خواهد شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام جعفر توحیدی در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان خلخال به مناسبت فرا رسیدن نه دی؛ ۹ دی را بعنوان ایام الله دانست و اظهار داشت: ۹ دی سال ۱۳۸۸ برای همیشه درتاریخ ماندگار خواهد شد و هرسال این واقعه مهم که روز تجدید میثاق با ولایت نامگذاری شده است هرسال باز خوانی خواهدشد.

وی در ادامه نسبت به گرامی داشتن شهدای گمنام فتنه ۸۸ اشاره نمودند و آنان را قهرمان واقعی در مقابله فنته‌ها دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: دشمن در راس آن‌ها استکبار جهانی به سردمداری رژیم خبیث صهیونیستی از طریق نوکران و اباد خود با ایجاد فنته در سال ۱۳۸۸ میخواستند با در هم آمیختن حق وباطل و باایجاد کردن غبار و گل آلودکردن فضای جامعه حق را باطل و باطل حق جلوه دهند که این اهداف شوم دشمن با درایت وهوشیاری مقام عظملای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بصیرت مردم برای همیشه خاموش شد.

توحیدی گفت: دشمن برای بوجودآوردند فنته، انتخابات را بهترین بستر دانست و کلیه فنته‌ها را با القای تقلب در انتخابات رقم زد  به عبارت دیگر فنته را در قالب انتخابات بوجد آوردند.

وی در در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمن فنته را با استفاده ازرنگ سبز چهار هدف مشخص را دنبال میکرد که اولین آن‌ها اعتقادت بود و دوم بعنوان نماد انتخابات مطرح میکردند و سوم نماد اعتــــــــراضات ودر مرحله چهارم رنگ سبز را نماد براندازی این نظام مقدس می‌دانستند.
 
مسئول دفتر نمایندگلی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال با اشاره شعار‌های مردم بابصیرت در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ گفت: این شعار هابرخاسته از متن مردم بود و انقلاب مارا ادامه دهنده انقلاب امام حسین (ع) است و دشمن بداند که نمی‌تواند و نخواهد توانست هیچ وقت بین مردم و انقلاب، ولایت فقیه تعرفه و جدایی ایجاد کند و مردم را مقابل نظام قرار دهد و دشمن این فکر و خیال خام را برای هیمشه به گور خواهد برد.

 

 

ارسال نظرات