بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به مناسبت 9 دی

ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک هم زمان با فرا رسیدن حماسه 9 دی بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۹۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک هم زمان با فرا رسیدن حماسه 9 دی بیانیه ای را صادر کرد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه حماسه‌ای دیگر برگرفته از مکتب عاشوراست. سالروزی که قدرت لایزال الهی ضعف و سستی بنیان تفکرات لیبرال دموکراسی غربی را در برابر دید همگان رونمایی کرد. سالروزی که سبب شد تا منافقین داخلی و خارجی از پس پرده نفاق بیرون آیند و چهره آن‌ها در حافظه تاریخ ثبت گردد.
حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
در سالروز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهر‌های دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.
حماسه ۹ دی، توانست انقلاب اسلامی ایران را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که سال‌ها از سوی کانون‌های فکری استکباری و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور دهد و سرفصل جدیدی در روند انقلاب اسلامی و استحکام پیوند ملت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی پدید آورد.
بزرگترین درس نهم دیماه لحظه شناسی و زمانه شناسی است. مردم یکپارچه زمانه خود را شناختند و وظیفه
خود را در لحظه فهمیدند و به خیابان‌ها آمدند و دست رد بر سینه فتنه گران داخلی و مستکبرین خارجی زدند.
امروزه بیش از هر زمانی نیازمند بهره گیری از این عبرت‌های این حادثه می‌باشیم تا در برابر طوفان گرد و غبار‌های فتنه انگیزی‌های دشمنان راهمان به بیراهه منحرف نشود و دستمان از دستان امام امت جدا نگردد.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه عاشورایی از همه مردم و بسیجیان دلاور و ولایت مدار سیستان دعوت می‌نماید که باحضور پرشور خود در اجتماع نهم دیماه امسال، ضمن بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر مهر تائید بر نهضت اسلامی سال ۵۷ و ادامه یافتن آن در دهه چهارم انقلاب اسلامی بزنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار