فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: حادثه نهم دی، ۲۲ بهمن دیگری را در دل انقلاب به وجود آورد و تلاش و برنامه ریزی چندین ساله دشمن قسم خورده نظام ناکام ماند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با تاکید بر حضور پر شور مردم و مسئولین در حماسه بزرگ نهم دی ماه اظهار کرد: اگر بگوییم یوم الله نهم دی در تقویم اسلامی همطراز مناسبت‌های بزرگی همچون ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب است، قطعا سخن گزافی نگفته ایم.

وی عنوان کرد: ما بر این باور هستیم که در روز نهم دی ماه سال ۸۸ انقلاب جان تازه‌ای گرفت و تلاش و برنامه ریزی چندین ساله دشمن قسم خورده نظام ناکام ماند؛ حادثه نهم دی، ۲۲ بهمن دیگری را در دل انقلاب به وجود آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: البته در این میان سوالاتی هم توسط برخی افراد مطرح می‌شود که باید ضمن ارائه پاسخ مناسب به آنها، هر گونه شک و شبهه را برطرف کنیم.

غفاری تشریح کرد: عده‌ای با بهانه‌هایی همچون انسجام، وحدت و آشتی ملی، بحث داعش و تروریست‌های تکفیری و ... و ذلک در پی کمرنگ کردن اثر نهم دی هستند و ترجیح می‌دهند مسائل فتنه ۸۸ توسط عموم مردم جامعه به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: در حوادث انقلاب برخی اتفاقات را نمی‌توان نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن‌ها عبور کرد که نهم دی از جمله این اتفاقات است؛ البته آن عده بسیار کمی که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند، با انقلاب و نظام در تضاد و زاویه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تصریح کرد: فتنه ۸۸ به ما ثابت کرد که هنوز بعضی از مردم و مسئولین نسبت به هدف و ماموریت اصلی انقلاب توجیه نبوده و به عبارتی دارای بصیرت کافی نیستند؛ این فتنه همچنین هشداری بود تا بدانیم دشمن تا مادامی که جان در بدن دارد و شمشیر او برنده است، دست از کینه توزی بر نخواهد داشت.

غفاری گفت: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر بصیرت نداشته باشیم قطعا فتنه ۹۸ اتفاق خواهد افتاد، ولی اینبار با پیچیدگی بیشتر و در تمام سطوح سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی؛ در آن شرایط تشخیص حق و باطل از یکدیگر بسیار سخت خواهد شد و خیلی از افراد ممکن است دچار گمراهی شوند.

وی تبیین کرد: امروز به برکت نظام اسلامی ایران به جایگاهی در منطقه دست یافته ایم که دشمن در برابر عظمت نظام به دست و پا افتاده است؛ اینکه رئیس جمهور آمریکا پس از گذشت ۷ سال و با هزینه چند هزار میلیارد دلار در خاورمیانه مجبور است به صورت مخفیانه وارد کشور عراق شود دلیلی ندارد جز خفت و زبونی او و دولت ستم پیشه آمریکا.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان خاطر نشان کرد: تمام اتفاقات بزرگ و کوچکی که در دنیا در حال وقوع هستند، نشان از مکر و حیله آمریکا برای به زانو درآوردن نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است، لذا همه ما وظیفه داریم با تبیین خدمات انقلاب و شفاف سازی توطئه‌های دشمن، مردم را نسبت به اتفاقات زمانه آگاه کرده و سد راهی شویم در برابر ورود و نفوذ فتنه‌های آینده.
ارسال نظرات
پر بیننده ها