9 دی ماه مظهر بصیرت وآگاهی مردم ایران اسلامی در برابر فتنه 88 است

فرمانده سپاه دهگلان گفت: روز 9 دی مظهر آگاهی وبصیرت مردم ایارن اسلامی در مقابل فتنه سال 88 بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان؛ از دهگلان؛ سرهنگ پاسدار محمد امانی در گفتگو باخبرنگار دهگلان شیدا، روز 9 دی ماه  سال 88 را روز بصیرت و میثاق ملت غیور وهمیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت و مظهر خروش برآمده از بصیرت مردمی دانست که همواره سربلند جاودانه تاریخ بوده اند.

 امانی گفت: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی با فریب بعضی عناصر داخلی بود، اما مردم با حضور آگاهانه و هدفمند خود پیام روشن و قاطع خویش را با صدای رسا اعلام کردند که درتمامی عرصه ها همچون سالهای دفاع مقدس، مقتدارنه، آگاهانه و با تجهیز سلاح ایمان، علم و بصیرت با محوریت ولایت فقیه از آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب اسلامی صیانت می نمایند.

 وی با بیان اینکه اعتماد و علاقه قلبی مردم به نظام، مهمترین عامل پیروزی بر فتنه 88 و خلق این حماسه بود، خاطر نشان کرد: نهم دی به عنوان حماسه ای که ریشه در بصیرت دینی و حقیقت خواهی مردم ایران داشت در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه دهگلان گفت امروز دشمن با حربه دیگری وارد شده و تلاش می کند با نفوذ در در ارکان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره کشور به اهداف شوم خود برسد.

 امانی فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینهٔ مقابله با نفوذ دشمنان را فصل الخطاب دانست و افزود: در سال 88 این بصیرت و بینش درست مردم بود که موضع خود را از خواص فریب خورده جدا کرده و آن حماسه ماندگار و بینظیر را در سرتاسر کشور آفریدند.

 فرمانده سپاه دهگلان گفت: در این روز ملت ما یکبار دیگر اوج عظمت و قدرت خود را نسبت به دوستداری امامت و ولایت نشان دادند و چنان سیلی محکمی به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند که بدخواهان داخلی فکر شکستن به  حریم امن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  از ذهن خود بیرون کنند.

 وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوه تر حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران افزود: نهم دی ماه میثاق امت با ولایت و رهبری است و هیچ وقت فراموش نخواهد شد و هر جریانی که بخواهد در مقابل انقلاب اسلامی بایستد  مورد بغض و نفرت ملت ایران قرار می گیرد و همه ما باید از پندها و عبرتهای حماسه نهم دیماه بهخوبی استفاده کنیم و آینده انقلاب اسلامی را آنگونه که شایسته است رقم بزنیم.

 انتهای پیام/7727
 

ارسال نظرات