سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ایی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۳۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ایی صادر کرد.
بیانیه به شرح ذیل میباشد:
بسمه تعالی
اگر حق از باطل جدا و خالص می‌گشت زبان دشمنان قطع می‌گردید. اما قسمتی از حق و قسمتی از باطل را می‌گیرند و به هم می‌آمیزند، آنجاست که شیطان بر دوستان خود چیره می‌گردد، و تنها آنان که مشمول لطف و رحمت پروردگارند نجات خواهند یافت. (خطبه ۵٠ نهج البلاغه)

انقلاب اسلامی همواره در مسیر ۴۰ ساله خود با هجوم همه جانبه استکبار جهانی مقابله کرده و در این راه این مردم سرافراز ایران بودند که همواره با حضور بصیرانه خود، انقلاب را از سخت‌ترین مسیر‌ها عبور دادند.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب‌هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های، ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی، خیانتکاران را رسوا و طومار فتنه گران و هتاکان به انقلاب اسلامی و مقدسات دینی مردم را در هم پیچیده اند. از فتنه منافقین و دار و دسته‌ی بنی صدر که در بحبوحه جنگ تحمیلی کشور را دچار درگیری‌های داخلی کرده بودند تا گروه‌های جدایی طلب و معارض در گوشه گوشه کشور و در نهایت، فتنه سال ٨٨ که از یک توهم انتخاباتی شروع شد و با زیر سوال بردن ارکان نظام و دین اسلام ادامه پیدا کرد.

همه این فتنه‌ها و دشمنی‌ها با حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی خنثی شد و اکنون این پرچم جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار بر بالاترین و رفیع‌ترین قله‌های جهانی قرار گرفته و این مسیر با تمام سختی‌ها و شیرینی هایش امتداد دارد.

حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، یادآور ولایتمداری، بصیرت، فریاد حق‌طلبی و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از، ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و با بصیرت و دشمن‌شناسی بی نظیر، بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ۹ دی ماه که تجلی بصیرت ملت ایران است، اعلام می‌دارد که این مسیر ادامه دارد و همانگونه که رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) فرمودند: "تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم".
ارسال نظرات