به مناسبت سالروز تشکيل سپاه فرودگاه ، مراسمي در حسينيه عاشقان ثار الله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۵۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

سرهنگ پاسدار محمدرضا امین افشار،فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به منظور تجلیل و تکریم از کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه و پیشکسوتان این عرصه مراسم تجلیل از این غرور آفرینان برنامه ریزی و اجرا شد.
 
وی با اشاره به این مطلب که حفاظت هواپیمایی در کشور و دنیا لقب گارد آهنین را دارد، افزود:امنیت پیش زمینه یک اجتماع سالم و احساس امنیت بستر ساز توسعه جوامع انسانی است.

سرهنگ امین افشار با اشاره به این مطلب که سپاه فرودگاه  جایگاه و نقش مهمی در حمل و نقل در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، و ... دارد ادامه داد: در سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات موثری در خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات داخلی، انجام شده است.
 
این مسئول یکی از عوامل تهدید کننده مردم در جامعه را احساس ترس دانست و اتنصریح کرد: پرسنل حفاظت در تلاش برای ایجاد حس امنیت در بین مردم است.
 
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در پایان با توجه به فرا رسیدن 9 دی ماه خاطر نشان کرد: 9 دی ماه سالروز میثاق با ولایت است که این روز را تبریک و از مردم میخواهیم با بصیرت و آگاهی بیشتر در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی و مقابله کنند.
ارسال نظرات