خبرهای داغ:
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم آگاه و بصیر خراسان جنوبي دعوت کرد تا با حضور پرشور در مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در آستانه ی نهمین سالگرد حماسه ی9 دی،  با صدور اطلاعیـــۀ دعوت و فراخوان عمومی  اعلام کرد:

« بسمه تعالی »

مراسـم بـزرگـداشـت "حماسـۀ نهم دی ماه امسال با شعار چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در سراسر استان با حضور آگاهانۀ مردم فهیم و بصیر خراسان جنوبي، پرشورتر ازگذشته برگزار خواهد شد.

بزرگداشت نهم دی، متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان  و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست. بلکه این حماسه بزرگ متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در نهم دی، روز تجلی دست قدرت الهی و روز شکست فتنه آمریکایی- صهیونیستی؛ مردم بصیر و همیشه در صحنه استان نشان خواهند داد مقابل جریان باطل و نفاق ایستاده و هنوز هم  با عاشوراستیزان ، منافقان و فتنه گران سر ستیز دارند و برای حمایت از  ولایت فقیه، انقلاب و اسلام در صحنه ها حاضرند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه‌ای دیگر  از مردم بزرگ، آگاه و بصیر خراسان جنوبي دعوت کرد تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانۀ خود همراه  با ملت انقلابی و بصیر  ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی حضور به هم رسانده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن و ولایت تجدید میثاق نمایند.

زمان و مکان برگزاری مراسم یوم الله نهم دی در مرکز استان، بدین شرح اعلام می گردد.

زمان: فردا یکشنبه نهم دی، ساعت 09:30 صبح، با سخنرانی " دکتر حسین مظفر "، «عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام »

مکان: مسجد امام حسین (ع) - پس از انجام سخنرانی، از مسیر خیابان شهید تیمورپور تا میدان قدس راهپیمایی صورت خواهد گرفت.

 

 

شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اسـلامی خراسان جنوبی

و السلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها