خبرهای داغ:
با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی گردهمایی هیأت‌های محوری صورت گرفت
کمیسیون‌های تخصصی دهمین گردهمایی هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با محوریت بررسی روابط متقابل هیأت و نهاد‌های انقلاب در شهر مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۱۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
بررسی روابط متقابل هیأت مذهبی و نهاد‌های انقلابی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه‌های نخستین روز از دهمین گردهمایی دو روزه هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با برگزاری سه کمیسیون تخصصی با محوریت بررسی روابط متاقبل هیأت و نهاد‌های انقلاب در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی (عج) به پایان رسید.
در روز نخست این همایش رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر، موسی نجفی رئیس پژوهشکده اندیشه سیاسی و تمدن اسلامی، حجت‌الاسلام مجتبی نام‌خواه از پژوهشگران برجسته حوزوی، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی مدیر مؤسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید، علی منصوری مسؤول کارگروه چهل سالگی جبهه فرهنگی انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم و حسین شمسیان عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان به ایراد سخن پرداختند.
شب گذشته نیز کمیسیون تخصصی هیأت و سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، کمیسیون روابط متقابل هیأت و نهاد‌های شهری با حضور علیرضا احمدی عضو شورای اسلامی شهرستان و استان قم و کمیسیون روابط متقابل هیأت و سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.
همچنین، اعضای شرکت‌کننده در همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور شب گذشته در پایان برنامه‌های خود به حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند و ضریح مطهر ایشان را زیارت کردند.

گفتنی است، دومین روز از این گردهمایی از صبح امروز با سخنرانی سردار حسین یکتا و تجلیل مدیران هیأت‌های مذهبی از زحمات این شخصیت انقلابی در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان و حضور در عرصه‌های مختلف انقلابی، آغاز شده است.
ارسال نظرات