عباس زاهدی تاکید داشت روز نهم دی ماه امسال از ویژگی خاصی برخوردار است در حالی شاهد جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که استکبار جهانی و در راس آنان رئیس جمهور جنایت کار و کج سلیقه آمریکا قصد دارد با تهدیدها و تحریم ها به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۹۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, سرهنگ پاسدار  عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در آستانه یوم الله نهم دی ماه در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت در طول سال روزهایی قرار گرفته اند که از زوایای مختلف دارای برکات و خیراتی برای نظامی مقدس جمهوری اسلامی است لذا مردم برای این روزها ارزش خاصی قائل هستند .

وی ابراز داشت نهم دی ماه از جمله روزهای تاریخی ،حماسه ساز و ماندگار در تاریخ است که ملت ایران بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با ولایت و رهبری را به بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم به اثبات رساندند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح نمود در نهم دی ماه شاهد خروش و سیل دشمن شکن اقشار مختلف مردمی بودیم که بار دیگر بصیرت و انقلابی بودن خود را به منحصه ظهور گذاشتند و حماسه ای بی نظیر و تاریخی را رقم زدند و بار دیگر نقشه ها و توطئه های دشمنان را به خودشان برگشت دادند .

وی تاکید داشت روز نهم دی ماه امسال از ویژگی خاصی برخوردار است در حالی شاهد جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که استکبار جهانی و در راس آنان رئیس جمهور جنایت کار و کج سلیقه آمریکا قصد دارد با تهدیدها و تحریم ها به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و همبستگی وصف ناشدنی خود عشق و علاقه درونی خود به انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان را به نمایش می گذراند و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان ، دشمنان و فتنه گران خصوصا ترامپ رئیس جمهور منحوس آمریکا خواهند زد .

  زاهدی تاکید داشت مردم فهیم ،ولایت مدار و بسیجی کوهبنان همزمان با سراسر کشور در تجمع مردمی یوم الله نهم دی ساعت 10 در حسینیه قمر بنی هاشم شرکت خواهند نمود و با فریادهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و.....بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب ،مقام معظم رهبری مدظله العالی  و شهیدان همیشه جاوید تجدید عهد و پیمان خواهند نمود که لحظه ای از عهد خویش کوتاه نخواهند آمد تا شاهد اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ذلت بیشتر دشمنان باشند .

ارسال نظرات