آیت الله علم الهدی:

فردی با حقوق دو میلیون تومان چطور می‌تواند شرایط ازدواج فرزند خود را فراهم کند/ گران‌فروشی از طرف بازار و اصناف نیست

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با این گرانی فردی با حقوق دو میلیون تومان چطور می‌تواند شرایط ازدواج فرزند خود را فراهم کند.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع بسیج اصناف در محل دفتر امام جمعه اظهار داشت: به ابتکار امام راحل برای هر قشری از جامعه و جهت پاسدار وحراست از آن قشر بسیج خاصی تعیین شد و بسیج اصناف از جمله این اقشار است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی عنوان داشت: ایستادگی بسیج در اقشار مختلف در برابر فتنه‌ها و آسیب‌ها و ضربه‌هایی که دشمن به پیکر انقلاب و اسلام وارد می‌کند می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق بازار و آسیب‌های اقتصادی و معیشتی درصدد است به نظام ضربه وارد کند به لزوم قرار گرفتن بسیج اصناف در صف اول جنگ اقتصادی تاکید کرد.

آیت الله علم الهدی در ادامه نیز تاکید داشت: شما بازاریان متدین و انقلابی باید دست افرادسودجو  را از بازار کوتاه کنید.
 
وی افزود: گران‌فروشی از طرف بازار و اصناف نیست بلکه همین سودجویان زمانیکه ارز گران شد قیمت اقلام ضروری مردم را چندبرابر کردند.
 
آیت الله علم الهدی بیان داشت:اگر بسیج اصناف جلوی شرکت این افراد را گرفت، با فعالیت تعاونی جنس رقیب آن‌ها وارد کرد، جنس او وارد بازار نمی‌شود و دیگر نمی‌تواند بگوید جریمه می‌دهم، میدان از او گرفته شده، بنابراین بسیج باید در چند جهت مبارزه کند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به گرانی خودرو و لوازم خانگی در چندماهه اخیر بیان داشت: چطور کسی که با حقوق دو میلیون تومانی زندگی می‌کند می‌تواند شرایط ازدواج فرزندان خود را فراهم کند.

وی  اذعان داشت: دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی و معیشتی فتنه‌ای دیگر ایجاد کند بطوریکه با گرانی درصدد است مردم را مقابل رهبری و نظام قرار دهد اما هیچ کدام از این مشکلات معیشتی و اقتصادی از طرف رهبری نیست بلکه رهبری تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به‌کار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار