خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه استان همدان با تأکید بر پرهیز از اعتماد به آمریکا و اروپا در روابط بین‌الملل و دیپلماسی سیاسی آمده است: به رغم خروج آمریکا و اروپا از برجام، هنوز با کمال تاسف برخی افراد، از ریسمان پوسیده برجام آویزان هستند.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۱۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

هنوز با کمال تاسف برخی افراد از ریسمان پوسیده برجام آویزان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی  و مسائل جاری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران در حال گذار از چهلمین سال خود به مثابه درختی پر بار و تنومند همچنان در حال رشد و ثمر بخشی برای انسانیت و بشریت زمان است. بدون تردید در این حرکت عظیم و تاریخی، دشمنان انقلاب هزاران توطئه ی پنهان و آشکار را با هدف شکست ایران، طراحی و اجرا کرده‌اند. در این مجال همین بس که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای شیطان بزرگ هنوز نتوانسته است، حتی به یکی از اهداف شوم خود دست یابد. و به اعتراف اندیشکده‌های رسمی آمریکا و غرب، جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت برتر دنیاست.  اما این دشمنان که چونان مار زخم خورده به خود می‌پیچند، با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی، فتنه های بزرگی را برای براندازی نرم از جمله فتنه های سال (78 و 82 و 88 و 96) طراحی و اجرا کرده‌اند.

فتنه‌گران در فتنه 88 علاوه بر وارد ساختن بیش از هزاران میلیارد دلار خسارت به اقتصاد کشور، موجب تشدید تحریم‌های خارجی شده و به موازات مخابره‌ پیام ضعف به دشمن، پروژه‌ «تحریم ایران» هم کلید خورد. برای همین هم آمریکایی‌ها با دیدن آشوب‌های داخل ایران، تنها در ۱۰ روز اول آغاز فتنه‌ ۸۸، 6 قطعنامه را در کنگره‌‌ آمریکا علیه ایران ارائه و به تصویب رساندند و بعد از آن نیز تحریم‌های گسترده‌‌‌ای علیه ایران آغاز شد. مسئولین غربی که تا پیش از این، بر لزوم واقع‌گرایی در برابر ایران سخن به میان می‌آوردند و از ضرورت تعامل با ایران می‌گفتند، به ‌یک باره شروع به اظهارات مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران کردند.

در فتنه سال 96 مثلث شوم آمریکا-رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب در منطقه و منافقین کوردل با حمایت‌های استکبار،‌ فشارهای تحریمی برجامی و فرابرجامی، جنگ روانی پرشدت و تولید شورش اجتماعی در درون ایران، خرابکاری و ترور، سامانه سازی‌های اطلاعاتی و جاسوسی، در یک برنامه جمع شدند تا استراتژی براندازی از درون را محقق کنند.

باید گفت در تمامی فتنه‌ها همواره دو عامل مهم اقداماتِ براندازی دشمن را خنثی کرده است؛ اول تدبیر و اقتدار رهبری در مهار بحران و  دوم هوشیاری، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران. به طوری که رهبر انقلاب در تاریخ  (4/9/ 97) فرمودند: «ملت ایران ۴۰ سال است که مقاومت می‌کند و تبدیل به یک درخت تناور شده است. امروز آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی غلط می‌کنند که ملت ایران را تهدید کنند تا امروز شکست خورده‌اند و تحریم هم به برکت مقاومت شکست خواهد خورد».

آنچه مهم است در وضعیت فعلی و آتی ما با دشمن در عرصه‌های مختلف در نبرد هستیم. لذا برای پیروزی در این نبرد، اجرایی کردن منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت ضرورت‌هاست و آحاد جامعه و مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی به آن جامه عمل بپوشند:

1- رهبر انقلاب در تاریخ (12/7/97) فرمودند: «من صريحاً اعلام مي‌کنم کساني که در داخل کشور اين فکر را که مطلوب و محبوب دشمنان است ترويج مي‌کنند، اينها خيانت مي‌کنند؛ اين خيانت به کشور است. اينکه ما بر طبق ميل دشمن ترويج کنيم که راهي جز پناه بردن به دشمن نداريم، بزرگ‌ترين خيانت در حقّ ملّت است. البتّه اين اتّفاق نمي‌افتد، من به حول و قوّه‌ الهي و با همراهي شما تا جان و توان دارم، نخواهم گذاشت اين اتّفاق در کشور بيفتد.»

2- رهبر انقلاب در تاریخ (21/9/97 ) فرمودند: «نقشه‌هایی را برای جمهوری اسلامی ابراز کردند -یعنی در واقع نقشه‌شان لو رفت- این ممکن است فریب باشد؛ ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند؛ مِن‌باب مثال. همه باید حواسشان جمع باشد؛ به همه‌ ملّت عرض می‌کنم. آمریکا دشمن خبیثی است، دشمن حیله‌گری است، دستش با صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است و همه‌ آنها دشمن ایران اسلامی و دشمن ملّت ایرانند؛ ما باید بیدار باشیم. البتّه ما قوی‌تر از آنها هستیم؛ آنها با این انگیزه‌ قوی علیه جمهوری اسلامی، تاکنون هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند، بعد از این هم نمی‌توانند بکنند؛ در این تردیدی نیست. دشمن ضعیف است؛«اِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفا» آیه‌ قرآن است ولیکن ما نباید غافل بشویم، ما نباید به خواب برویم».

3- در فرازی دیگر رهبر انقلاب فرمودند: «بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به این مردم است. هرکه می‌خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند. (14/3/1382)».

همچنین در تاریخ 19/10/96 فرمودند: «مسئولین کشور بایستی به مسئله‌ اشتغال و تولید اهمّیّت بدهند؛ اینها مسائل کلیدی است. این [نکته] بیشتر خطاب به مسئولین اجرائی است؛ البتّه بقیّه‌ مسئولین هم ممکن است نقش داشته باشند».

مطالبات سپاه انصارالحسین (ع) ازمسئولان کشوری و استانی:

1- عدم پذیرش اسناد، متن‌ها، کنوانسیون‌ها و قراردادهای استعماری القاء شده توسط آمریکا و نظام سلطه مانند (سندهای خفت‌بار 2030، FATF ، CFT  و...)

2- پرهیز از اعتماد به آمریکا و اروپا در روابط بین‌الملل و دیپلماسی سیاسی. (به رغم خروج آمریکا و اروپا از برجام، هنوز با کمال تاسف برخی افراد، از ریسمان پوسیده برجام آویزانند).

3- تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر و کم نظیر داخلی در تمامی موضوعات انسانی، نخبگانی، امکاناتی، تجهیزاتی، فنی، علمی و فناوری و ....... برای فائق آمدن بر مشکلات و حرکت در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور.

4- توجه خاص به اشتغال زایی برای آحاد جوانان (وعده‌های انتخاباتی مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال باید تحقق پیدا کند).

5- حضور همه جانبه مسئولان در بین مردم و پیگیری مجدانه و شبانه‌روزی برای حل مشکلات آنان. (رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: «در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و با کیفیت کار کرد و مسئولان اقتصادی در حل مشکلات مردم شب و روز نشناسند.». (7/6/97)

6- بازسازی و جبران هر چه زودتر مشکل ایجاد شده در بازار سکه و ارز که موجبات فشار اقتصادی به آحاد جامعه را فراهم آورده است.

7- نظارت همه جانبه و جدی دولت و دستگاه قضایی بر تخلفات در بخش صنعت و تجارت که موجبات احتکار، اختلاس، ارتشاء و افزایش قیمت‌ها را در بر داشته است.

8- نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان و حوزه های علمیه به عنوان فرهیختگان جامعه، منویات و مطالباتِ به حقِ مقام معظم رهبری را از مسئولان کشور درخواست نمایند.

9- از آحاد مردم شریف می‌خواهیم چونان گذشته، با صبر انقلابی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و همچنان با فکر و عمل برگرفته از آموزه‌های ارزشمند اسلام عزیز، حرکت انقلاب را به سوی آرمان های متعالی آن سرعت بخشند. 

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان                                                  دی ماه 1397

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات