در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهرود مطرح شد:
در نشست ستاد بزرگداشت جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی در شاهرود بر اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه و ارائه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پور در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهر افزود: این برنامه‌ها شامل ۱۰ یادواره شهدای انقلاب،۴۰ مسجد ۴۰ برنامه، نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: این برنامه‌ها از ۴۰ روز مانده به دهه مبارکه فجر اجرایی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: کمیته‌های جداگانه برای اجرا و برنامه‌های جشن ۴۰ سالگی انقلاب تشکیل شده است.
حسین پور افزود: تاکنون ۲۰۰ برنامه به ستاد بزرگداشت دهه فجر شاهرود اعلام شده است و احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شاهرود با تلفن ۰۲۳۳۲۳۹۱۰۷۴ و نمابر ۰۲۳۳۲۳۹۱۰۷۵ آماده دریافت طرح‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی برای شکوه و نشاط بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه است.
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت:: بودجه دولت نباید صرف تبلیغات شود و دستگاه‌های اجرایی همیشه این مهم را مد نظر داشته باشند.
محمد کرم محمدی افزود: در جشن‌های ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد‌های دهه‌های انقلاب با گذشته مقایسه و برای نسل جوان ایران اسلامی با زبانی گویا و آمیخته با هنر تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه بررسی گذشته، حال و آینده در برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گنجانده شود، تاکید کرد: مسئولان ۱۴ کمیته و کار گروه در دستگاه‌های اجرایی مشخص شده است تا پیگیری برنامه‌ها تسریع گردد.
محمدی تاکید کرد: نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در سالنی در شهر بازی شهرداری شاهرود دردهه فجر امسال گشایش خواهد یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها