کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی گفت : با اقدامات جهادی در حوزه اقتصاد و مدیریتی می توانیم قدرت پول سازی کشور را ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، قاسمی کارشناس سیاسی و اقتصادی، در گفتگو با خبرگزاری بسیج در البرز گفت: اقتصاد ایران با مشکلات حادی مواجه شده است و در کف جامعه می توانیم این معضلات را درک کنیم.

 با اقدامات جهادی در حوزه اقتصاد و مدیریتی قدرت کشور ارتقاء پیدا می کند

وی با اشاره به توانایی‌های اقتصادی کشور، افزود: با اقدامات جهادی در حوزه اقتصاد و مدیریتی خواهیم توانست قدرت پول سازی کشور را ارتقاء دهیم.

این کارشناس با بیان اینکه مدیریت جهادی و انقلابی با پیشرفت‌های چشم گیر همراه بوده است، اظهار داشت: رویکرد جهادی در حوزه امنیتی فعلی کشور و یا در علوم نوین همچنین در سال‌های جنگ و بسیاری دیگر به موفقیت منجر شده است.

قاسمی بیان کرد: تنها نسخه شفابخش این روزهای بداقتصادی کشور، اقتصادی مقاومتی با محوریت مدیریت اقتصادی است.

به گفته وی آزادسازی ظرفیت های اقتصادی کشور با توجه به موقعیت های موجود می توانیم به جایگاه درستی در جهان دست پیدا کنیم.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: راه رسیدن به موفقیت اقتصادی افزایش سهم آموزه های دینی در اقتصاد است، همچنین عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و دوری از شعار است.

قاسمی به اصلاح اقدامات بانک ها نیز اشاره کرد و گفت: باید نرخ بهره وری در ایران افزایش پیدا کند، اگر با فساد و قاچاق کالا مبارزه هدفمند داشته باشیم به رضایمندی اقتصادی آحاد جامعه خواهیم رسید.

وی معتقد است باید با بهره گیری از توان و ظرفیت های داخلی و انجام برخی اصلاحات به اهداف اقتصادی دست پیدا کنیم و صاحب اقتصاد قوی در کشور شویم.

این کارشناس اقتصادی در پایان با اشاره به اظهارات یک اقتصاد دان خارجی خاطرنشان کرد: طبق گفته این اقتصاد دان می توانیم در کشور هزار میلیارد دلار تولید ثروت داشته باشیم پس باید با اقدامات جهادی به آزادسازی این توان و ظرفیت دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات