همایش بصیرتی حماسه نهم دیماه با حضور مردم ولایتمدار بخش سندرک و مسولین بخش و شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  سر گرد پاسدارطالب احمدی نیا فرمانده ناحیه بسیج سپاه میناب، در همایش بصیرتی ۹ دی در شهر سندرک گفت: انقلاب ما انقلاب عادی نیست انقلاب ما هدف دارد ما انقلابی هستیم و انقلاب ما زمانی آرام میگیرد که ظهور امام عصر (عج) اتفاق بیفتد و حکومت جهانی تشکیل بدهد و عدالت را جاری سازد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه میناب، افزود : ۹ دی مختص به یک گروه و جریان خاص نیست ، متعلق به همه ی مردم است همه مردم به صحنه آمدند و پای انقلاب اسلامی و ولایت ماندند.

وی، با تاکید بر اینکه تا زمانیکه که اگر مردم به ۳ اصل توکل به خدا و درصحنه بودن مردم و مطیع ولایت باشند هیچ اتفاقی نمی افتد و بزرگتر از آمر یکا به معنایی واقعی هیچ غلطی نمی تواند بکند .

فرمانده سپاه میناب، تاکید کرد: ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی، انقلابیون واقعی را از مدعیان دروغین، عافیت طلبان و مصلحت اندیشان بازشناخت و نقاب تزویر از چهره سران فتنه و حامیان پشت صحنه آن پایین کشید و به بیان حکیم فرزانه انقلاب، فتنه ۸۸ نظام را واکسینه کرد.

سرگرد احمدی نیا، افزود: ۹ دی، تنها یک روز و یک ساعت خاص نیست بلکه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است و باید با گرامیداشت این روز بزرگ، نسل های بعد با بصیرت شناسی مردم آگاه ایران آشنا شوند.

ارسال نظرات