ردیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان گفت: 9 دی یکی از تهدیدات دشمن بود که مدتها سناریوی این فتنه را در کشورهای مختلف نوشته بودند تا با کمک فریب خوردگان داخلی آن را عملی کنند و انتخابات را بهانه ای کردند برای اغتشاش در کشور تا در نهایت در روز عاشورای حسینی، پاسخ فتنه انگیزی خود را از مردم دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، صبح امروز همایش منطقه‌ای انقلاب اسلامی و هویت ملی، با حضور دکتر خیری، ریاست پژوهشکده مطالعات انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سلطانعلی میر ریاست دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان ایرانشهر، سرهنگ پودینه فرمانده سپاه شهرستان و جمعی دیگر از مهمانان کشوری و استانی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

دکتر سلطانعلی میر، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: ۴۰ سال عزت، آزادگی، پیروزی و پایداری را پشت سر گذاشتیم و امروز دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف آنقدر بزرگ و عظیم است که دشمنان به قدرت ایران اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن از انقلاب اسلامی ایران تا امروز بیان کرد: دشمن از فردای پیروزی انقلاب و در تمام طول این ۴۰ سال از هیچ توطئه و تهدید نظامی، سخت افزاری، اقتصادی، قومی و قبیله‌ای فروگذار نکرد، اما مردم با همه سختی‌ها راه خودشان را پیدا کردند و ادامه دادند.

دکتر میر با اشاره به نقشه آمریکایی‌ها برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در امسال اظهار داشت: آمریکایی‌ها امسال یک برنامه ۸ وجهی را طراحی کرده بودند تا نهایتا ۱۳ آبان شاهد فروپاشی نظام باشند، اما همه نقشه هایشان با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقش بر آب شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان با اذعان به مشکلات داخلی کشور یادآور شد: هیچکس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نیست، اما نباید عملکرد یک نفر را به پای کل نظام و تفکر انقلابی نوشت.

این مسئول با اشاره به حماسه ۹ دی نیز گفت: نهم دی یکی از تهدیدات دشمن بود که مدت‌ها سناریوی این فتنه را در کشور‌های مختلف نوشته بودند تا با کمک فریب خوردگان داخلی آن را عملی کنند و انتخابات را بهانه‌ای کردند برای اغتشاش در کشور تا در نهایت در روز عاشورای حسینی، پاسخ فتنه انگیزی خود را از مردم دریافت کردند.

سلطانعلی میر با اشاره به مردم سالاری حاکم بر ایران گفت: یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و هیچ کجای دنیا کشوری را نمیتوانید بیابید که برای جزئی‌ترین مسائل کشور نیز از مردم سوال کند و آن را به رای بگذارد.
ارسال نظرات