فرمانده سپاه بانه حماسه 9 دی را تجلی بصیرت و بینش مردم میداند که برای برائت جستن از فتنه گران، بیگانه ستیزی و همچنین با انگیزه ولایت مداری و حرکت در خط ولایت، به صحنه آمدند و در مهار نفوذ دشمن نقش موثر و غیره قابل انکاری را ایفا کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۶۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ یوسف معروفی با گرامیداشت ۹ دی سالروز حماسه با بصیرت ملت ایران و خاموش شدن فتنه دشمنان افزود: حماسه ۹ دی نشان‌دهنده‌ی ایمان دینی و بصیرت سیاسی مردم بود، دشمنان خارجی و مخالفان داخلی در رمزگشایی این بصیرت دینی و سیاسی مردم باز هم ناموفق بودند و عامل مهمی که مردم را گردهم جمع کرد و به میدان آمدند و در سختی صحنه ماندند، ایمان قلبی و دینی و باور آنان به انقلاب بود که دشمنان از این موضوع غافل بودند.

وی اذعان کرد: تمام نظام سلطه جهان به این نتیجه رسیدند که از بیرون نمی‌شود به نظام ضربه زد و به همین خاطر از بیرون مرز‌ها افراد سست عنصر و حلقه به گوش خود را وا داشتند که با ایجاد شبهه در میان مردم نوعی دو دستگی و تفرقه را ایجاد کنند که با درایت مقام معظم رهبری و بینش و بصیرت مردم این فتنه ناکام ماند.

فرمانده سپاه بانه افزود: در سال ۸۸ قبل از اینکه نتیجه انتخابات اعلام شود سران فتنه اعلام پیروزی کردند و این مساله باعث ایجاد شبهه در بین مردم است و متاسفانه باعث بوجود آمدن حوادث تلخی در کشور عزیزمان شد.

سرهنگ معروفی خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که نظام سلطه جهانی به این نتیجه رسیدند که از بیرون نمیشود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه زد، چون این مملکت رهبری فرزانه و آگاه و عالم و همچنین مردم مومن و مخلص و با اراده دارد و این کشور با قدرتی که دارد نمی‌توان از بیرون ضربه زد وباید فقط دنبال گزینه داخلی گشت و ایجاد فتنه و شبهه کنند و آشوب‌های خیابانی راه بیندازند.

وی بیان کرد: بار‌ها رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که اگر کشورش از عربستان سعودی حمایت نکند در مدت دو هفته نابود می‌شود، ولی بعد از چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز این جرات را پیدا نکردند که از طریق گزینه‌های خارجی به ایران ضربه وارد کنند و تهدیدی برای کشور و ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی باشند.

فرمانده سپاه بانه تشریح کرد: متاسفانه هنوز هم هستند از کسانی که چشم و امیدشان نظام سلطه است و ما در این برهه از زمان همچنان داریم تاوان اشتباهاتی که آنان در این راه مرتکب شده اند در بحث هسته‌ای و حقوق بشر و. پس می‌دهیم.

سرهنگ یوسف معروفی با اشاره به عظمت این محاسه افزود: ۹ دی اقیانوسی بود بر آتش فتنه و آن روز مردم برای پایان دادن به آشوب و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند وآن حماسه خدایی را خلق کردند که در قالب تعاریف دنیوی گنجانده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب هیچگاه بینش درستی از مردم و انقلاب نداشتند تصریح کرد: علت انتخاب روز عزای امام حسین (ع) توسط سران فتنه این بود که اربابانشان اعتقادی به اسلام ودین ندارند و همواره از مردم ایران تحلیلی‌های اشتباهی داشتند و همین مساله هم موجب شد تا مردم همیشه در صحنه بی حرمتی به مقدسات و اعتقادات را تاب نیاورند و برای دفاع از نظام و اسلام و اهل بیت حماسه بیافرینند.

فرمانده سپاه بانه گفت:: سفر ترامپ به عراق بدون اطلاع قبلی نقض حاکمیت یک کشور است و امریکا دنبال رعیت پروری است و ایران اسلامی محکم و با اقتدار در برابر این زیاده خواهی‌ها ایستاده است؛ و همیشه برای این موضوع یکی از فرمایشات حضرت علی (ع) به خاطرم می‌آید که فرمودند:: کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمن بیدار می‌شود.

سرهنگ معروفی اظهار کرد: ۹ دی روز شناخت و بصیرت و روز حقانیت بود که مردم تشخیص دادند و همین مردم با بصیرت فتنه گران را رسوا کردند، چون سران فتنه می‌خواستند در پوشش ناحق، خود را حق جلوه دهند و با همین ترفند اصل نظام و ولایت و مقدسات را هدف قرار دادند و مردم فهیم و بیدار کشور عزیزمان با بصیرتی که داشتند همه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه گران زدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد سران فتنه که فرمودند: فتنه گران بی ریشه اند و از ملت تودھنی خواھند خورد افزود: این افراد خود را شاگرد حضرت امام (ره) و رهبری می‌دانستند، ولی برای رسیدن به خواسته شوم خود همه مقدسات و اعتقادات خود را زیر پا گذاشتند و عاقبت رسوا شدند، البته با رصد ریشه همه فتنه گران و برهم زنندگان امنیت مردم می‌توان به راحتی فهمید که عاقبت این ریشه و جریان فکری سر در دنیای سراسر از فساد و انحراف استکبار و بیگانه در می‌آورند.

در ادامه فرمانده سپاه بانه با اشاره به وظیفه همه در قبال دشمنان خاطرنشان کرد: وظیفه ما اینست که در مقابل دشمن آگاه و بصیر باشیم و با عظم راسخ و اراده قوی و توکل به باری تعالی و هم پیمان با مقام معظم رهبری در راستای خنثی کردن تمام نقشه‌ای شوم فتنه گران گام برداریم و بهانه دست ایادی استکبار ندهیم و بدون شک حق هرجا باشد تحت هر شرایطی مسیر خود را پیدا می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر وظیفه اصلی مسئولین در خدمت کردن به مردم یاد آور شد: وظیفه مسئولین در برابر مردم همیشه در بسیار سنگین است و باید همه بدانند که مردم ما بار‌ها درعمل وظیفه خود را در برابر رهبری و نظام و انقلاب ثابت کردند، برای مثال وقتی دشمنان تهدید می‌کنند مردم تحت هر شرایطی در صحنه حاضر می‌شوند و به مسئولین اعلام می‌کنند که ما پشت نظام و انقلاب هستیم و نباید از تهدید‌ها ترسید، این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و باید قدردان این اعتماد و پشتوانه عظیم باشیم و‌ای کسانی که مسئول شدید مدیون خون شهدا و نظام و انقلاب و مردم هستید، وظیفه داری هر آنچه که در توان داری برای خدمت به این مردم انجام دهید و کوتاهی کردن در خدمتگذاری به این ملت بدون شک خیانت و ناسپاسی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات