به مناسبت ایام ۹دی گردهمایی دبیران ،ضابطین و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ایام ۹ دی گردهمایی دبیران، ضابطین و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در محل پایگاه بسیج کربلا بسطام برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام سعید غیرتمند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود و میامی در سخنانی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بیان مراتب آن بر برخورد نرم با منکرات در جهت اثرگذاری بیشتر تاکید و مسئولین امر به معروف را بر رعایت قوانین و قواعد معروف در سلوک فردی و اجتماعی توصیه کرد.
وی با اشاره به یوم الله نهم دی ماه با تاکید بر زنده نگهداشتن این ایام در راستای عبرت آموزی گفت: در یوم الله نهم دی مردم ما نشان دادند مسلح به بصیرت و آگاهی و هوشیاری هستند و برای دفاع از ارزش‌ها و اسلام ناب همیشه در صحنه حاضر و متحد در برابر دشمنان داخلی و خارجی هستند.
غیرتمند این حماسه را خود نوعی امر به معروف و نهی از منکر عملی ملی نام نهاد و افزود: این حماسه خود ترویج کننده بصیرت و اتحاد ملی و مقابله با منکر فتنه و آشوب بود و درسی بزرگ برای دشمنان داخلی و خارجی ما بود که مردم را دست کم نگیرند و امروز نیز با فشار اقتصادی نشان داده اند که مردم و اتحاد و حمایت آن‌ها را از انقلاب اسلامی هدف قرار داده اند و باید هوشیار بود و بصیرت جامعه را حفظ کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها