خبرهای داغ:
تحلیل گر مسائل سیاسی روز:

اتحاد، همدلی تحت لوای ولایت و اسلام رمز پیروزی ملت ایران است

تحلیل گر مسائل سیاسی روز گفت: در فتنه ۸۸ و همه فتنه ها آنچه سبب پیروزی است، اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت و اسلام است که تاکنون ملت ما را موفق کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، غلامرضا فضلی در مراسم ۹ دی شهر بسطام که با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایی این شهر در مسجد جامع برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه فتنه ۸۸ با برنامه ریزی استکبار جهانی و اجرای مزدوران داخلی برنامه ریزی و اجرا شد اظهار کرد: در فتنه ۸۸ هدف دشمنان براندازی حکومت اسلامی ایران بود و این هدف در طول این هشت ماه فتنه کاملا ظهور و بروز کرد و در روز عاشورا به اوج خود رسید.
وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با استفاده از شکاف بین مسؤولین نظام تلاش کردند انتخابات ۸۸ را به گونه‌ای دیگر هدایت نمایند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و در این مسیر متاسفانه برخی خواص بی بصیرت هم همراهی کردند.
فضلی خاطر نشان کرد: مدیریت رهبری در فتنه ۸۸ بی نظیر بود و با سعه صدر تلاش کردند مردم و مسؤولین را از صف فتنه گران جدا کنند و این محقق شد و در حماسه نهم دی خیل میلیونی مردم نشان دادند آن آشوب گران کف روی آب بودند که از بین رفتند.
فرمانده اسبق سپاه شاهرود با تاکید بر بصیرت افزایی در جامعه گفت: امروز به فرمود: ه رهبر انقلاب دشمن توطئه‌ای برای سال ۹۸ در سر دارد و باید از همین الان مراقب بود و با رصد تحرکات دشمن تپطتو آن را خنثی نمود.
وی با بیان اینکه آنچه در حماسه نهم دی چشمگیر بود اتحاد و همدلی مردم تحت پرچم ولایت و اسلام بود افزود: باید این اتحاد و همدلی را حفظ کرد چرا که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در بدنه جامعه و قرار دادن مردم در مقابل نظام و رهبری است و باید در اینجا هم بصیرت و هوشیاری و اتحاد ملی در بین مردم و مسؤولین حفظ شود.
در این مراسم که امام جمعه و بخشدار بخش بسطام و مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان شعار‌هایی در حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند و فتنه گران و منافقین و دشمنان خارجی را محکوم کردند.
این برنامه به همت پایگاه های کربلا و شهدا حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و همراهی ادارات و نهادهای بخش بسطام برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها