رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند آن با عاشوراست

حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: عاشورا و امام حسین علیه السلام همواره اسلام را نجات داده اند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند آن با فرهنگ عاشورا و ایستادگی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در گفتگو با خبرنگار ما، پیرامون حماسه 9دی و فتنه 88، بیان داشت: خداوند متعال در آیه 39 سوره مبارکه انفال، ضمن نکوهش فتنه می فرماید:" و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین کله لله" .39 انفال.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری،  گفت:  فتنه 88 فتنه بزرگی بود، من به شما عرض می کنم چند سالی که بگذرد آن وقت قلم های بسته شده آگاهان بین المللی روان خواهد شد،خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه 88 بود، می خواستند ایران را تسخیر کنند، اینهایی که عامل فتنه بودند، اغلب ندانسته وارد میدان شوند، اما دستهایی اینها را هدایت می کرد.

رضایی در ادامه عنوان کرد: فتنه 88 نظا م را تا لب پرتگاه برد؛ اما بصیرت مردم نظام را نجات دادند. سران فتنه در تحریک احساسات مردم نقش بسزایی داشتند.

وی، برخی از اقدامات خلاف قانون و شرع از سوی فتنه گران را برشمرد و افزود: اعلام زود هنگام پیروزی در انتخابات، اعلام تقلب در انتخابات و عملیات و اردو کشی خیابانی، کشاندن مردم به داخل خیابان ها و هتک حرمت اغتشاشگران به اسلام، انقلاب، امام حسین علیه السلام  و امام خمینی (ره) ، گوشه هایی از جنایات فتنه گران در سال 88 می باشد.

این مقام مسئول، تصریح کرد:  عدم پیگیری اعتراضات نسبت به انتخابات از طریق قانونی و شرعی از دیگر اقدامات فتنه گران بود که به افزایش تنش ها در راستای اهداف دشمنان انقلاب اسلامی کمک کرد.

وی، خاطرنشان کرد: روشنگری های مقام معظم رهبری و اعتقاد مردم به مسایل دینی و ارزش های مذهبی باعث شد که بار دیگر عاشورا و امام حسین علیه السلام اسلام را نجات داده و نظام مقدس جمهوری اسلامی از بحرانی دیگر که از سوی دشمنان طراحی و توسط عده ای در داخل اجرا می شود، به سلام عبور کند.

رضایی تصریح کرد: عاشورا و امام حسین علیه السلام همواره اسلام را نجات داده اند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند آن با فرهنگ عاشورا و ایستادگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار