عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی جلوه‌ای از مصادیق حضور ملت ایران در جبهه مقابله با استکبار جهانی و ایادی آنان بود که به یک حماسه ماندگار تبدیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران روز شنبه در جمع پاسداران سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ با اشاره به حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه جلوه بیعت با ولایت بود که مردم غیور ایران اسلامی آن را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم نهم دی و با طنین شعارهای «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» عزت، اقتدار و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و اجازه نداند تا نقشه شوم فتنه‌گران کارساز شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ۹ دی جلوه‌ای از مصادیق حضور ملت ایران در جبهه مقابله با استکبار جهانی و ایادی آنان بود که به یک حماسه ماندگار تبدیل شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه بسیج مردمی یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مقابله با فتنه گران در سال ۸۸ بود، گفت: در ایام فتنه، معاندان انقلاب اسلامی با حضور در برخی پایگاه‌های بسیج دست به اقدامات تخریبی زدند که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از بسیجیان عزیز شد.

ارسال نظرات