فرزندان شهدای والامقام انقلاب اسلامی نظرات و دیدگاه‌های خود را در رابطه با حماسه یوم الله ۹ دی بیان می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با روز نهم دی ماه بر آن شدیم تا با فرزندان شهدا گفتگویی نماییم تا روز نهم دی ماه را از دیدگاه آنان بررسی کنیم.


در همین رابطه گفتگو داریم با فرزند سردار شهید حاج عبدالرضا حسن بیگی که هم اکنون مسئول آتش نشانی قروه است.

وی در خصوص اهمیت این روز و تاثیر ان در ادامه حرکت انقلاب اسلامی که دعوت می‌شود تا شما نیز خواننده این مطلب باشید.



نهم دی ماه روز تاریخ ساز انقلاب اسلامی است

سعید حسن بیگی با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز آغاز حرکت عزت خواهی برمبنای بصیرت بود اظهار داشت: نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود؛ بصیرتی که غبار‌ها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد.

وی با بیان اینکه در روز نهم دی ماه صف خواص بی بصیرت از عوام دارای بینش و تفکر جدا گردید افزود: در چنین روزی چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند برای همگان آشکار شد.

حسن بیگی با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز لرزاندن کاخ‌های ستم در تمام عالم بود، افزود: ملت ایران در حماسه بزرگ نهم دی ماه نشان دادند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب توطئه‌های آنان را نمی‌خورند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.



نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است

غرزند شهید حسین حسنی پدرام که هم اکنون بخشدار دلبران می‌باشد نیز در گفتگو با خبرنگار ما به تحلیل وقایع روز نهم دی ماه پرداخت و بیان داشت: یوم الله نهم دی ماه روزی ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

رضا حسنی پدرام با بیان اینکه نهم دی ماه متعلق به تمامی ملت ایران اسلامی است افزود: ولایت فقیه به عنوان خط قرمز اصلی ملت ایران اسلامی است و تمامی جریان‌های سیاسی در برابر کسانی که به دنبال عبور از خط قرمز‌ها باشند می‌ایستند.

بخشدار دلبران خاطر نشان کرد: دشمنان ما هم اکنون نیز به دنبال دشمنی هستند و تا زمانی که به اهداف خود نرسند دست از دشمنی برنمی دارند.


حسنی پدرام بیان داشت: امروز همگان باید حوادث سال ۸۸ را به خاطر بسپارند و به یاد داشته باشند که مردم همیشه حافظان واقعی انقلاب هستند.


وی افزود: تا زمانی که ملت ایران اسلامی با اقتدار و استوار ایستاده اند دشمن نخواهد توانست به نیت‌های شوم خود برسد و این ایستادگی در سایه وحدت میسر خواهد بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات