بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به‌مناسبت حماسه 9دی
۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۲۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران استان به‌مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی طی بیانیه‌ای از جامعه بسیج ورزشکاران استان ولایتمدار و علوی مازندران برای حضور پررنگ و حماسی در یوم‌الله 9 دی دعوت به‌عمل آورد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
                                                                             بسم الله الرحمن الرحیم

مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ی بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعیشان این بود. میخواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند، و نتوانستند. / امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است و ۹ دی ۸۸ را می‌توان یکی از پررنگ‌ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست. ۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است. حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

به درستی که زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور، نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

در پایان جامعه ورزش استان و بسیجیان سلحشور و ورزشکار ضمن بیعت مجدد با پیر و مراد خویش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) از مردم شریف استان مازندران دعوت می‌نماید که با حضور باشکوه خود در مراسم سالروز 9 دی‌ماه بار دیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویان و دنیا طلبان ضد ولایت بدهند.
                                                                                                                                                                       و من الله التوفیق

sapp.ir/bvmazandaran

ارسال نظرات
پر بیننده ها