استاندار کردستان:

راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملی است

استاندار کردستان گفت: راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت را تبریک و تهنیت گفت که متن پیام به این شرح است.

حماسه نهم دی ماه و حضور حماسی و غرور آفرین ملت ایران در دفاع از ولایت و نظام، برگ زرین و ماندگاری به تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود.

راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و آحاد ملت رشید و مومن ایران اسلامی است و بر همگان وظیفه است تا ضمن گرامیداشت و حفظ این مناسبت ارزشمند همواره با توکل بر خدای سبحان و پیروی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دسیسه‌های دشمنان هوشیار، و آگاهانه عمل کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار