خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام:

مراقب باشیم در فتنه های جدید گرفتار نشویم

امام جمعه بسطام گفت: در برهه کنونی با توجه به هشدارهای رهبر انقلاب باید مراقب باشیم در فتنه های جدید گرفتار نشویم.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه و روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت در روستای ابرسج بخش بسطام، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان داد هر کجا ملت احساس کند نظام اسلامی به کمک نیاز دارد، بدون، چون و چرا وارد میدان می‌شود، اظهار کرد: حماسه ۹ دی ملت ایران برگی زرین در تاریخ رشادت‌ها و مجاهدت‌های ملت ایران است.
وی افزود: ملت ایران در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ نشان داد گوش به فرمان ولایت است و در صحنه با بصیرت حضور دارد، با خواص جامعه کاری ندارد و چشم و گوشش به ولایت است.
امام جمعه بسطام با بیان اینکه شهدای ما هم این‌گونه بودند، گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان به فرمان نایب امام زمان (عج) به جبهه‌ها شتافتند و آن حماسه‌ها را خلق کردند و ملت ما، مردم حماسه‌های جاودانه تاریخ هستند.
رضوی‌نسب با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت در خواص و عوام جامعه بیان کرد: در برهه کنونی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام تمام توان خود را برای بر هم زدن امنیت و آرامش ملت ما به کار بسته‌اند، باید بیش از گذشته بصیرت خود را حفظ کرد و گوش به فرمان ولایت داشت تا این مرحله حساس را نیز سربلند طی و حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.
وی، توطئه‌های دشمنان را ناشی از عجز و ناتوانی آنان برابر ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دشمن بعد از فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی سیلی محکمی از ملت ما خورد که هنوز درد آن را دارد و برای همین عزم خود را جزم کرده تا مردم جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را نگیرند؛ اما آن‌ها مانند همیشه اینجا نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد و ملت ایران پیروز نهایی است.
امام جمعه بسطام با تأکید بر لزوم توجه به وحدت و همدلی ادامه داد: دشمن امروز مانند سال ۸۸ دنبال شکاف در وحدت مردم و مسؤولان است و باید مراقب بود به‌ویژه مدیران در این دام گرفتار نشوند.
رضوی‌نسب با تأکید بر اهمیت حرکت در مسیر روشن شهدا گفت: شهدا به ما درس مقاومت و ایستادگی، بصیرت و دشمن‌شناسی دادند و امروز باید در همین مسیر حرکت کنیم تا انقلاب را حفظ کرده و به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها