نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تشریح کرد : خود دشمن در طرح بیست بیست گفتند طرح ما این بود و در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ اگر من و شما بیدار باشیم و گوش به حرف ولایت باشیم آمریکا و بزرگتر از آن نمی توانند کاری بکنند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در جمع مردم و مسئولین شهر کرمان در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی گفت:تحت زعامت ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای دل به سخنان او می سپاریم و تمام تلاش خود را در مسیر اعتلای کلمه اسلام به کار می بندیم و پای انقلاب ، راه شهدا و خط و فکر اماممان ایستاده ایم .

وی گفت: امروز هم ملت ایران در سراسر کشور امده اند این حقیقت را به دنیا اعلام کنند و مردم کرمان هم امروز جمع شده اند تا به دنیای استکبار بگویند که ما بصیر و بیداریم و پای انقلاب و ارزش هایمان ایستاده ایم .

شیرازی خاطر نشان کرد : دشمن تصور نکند که با توطئه می تواند ما را از انقلاب و تدوام راه شهدا باز بدارد؛امروز روز بصیرت است روز میثاق ملت با ولایت است .

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان داشت: انسان بصیر در لحظه های عمر خود آینده و گذشته را نگاه می کند و از تجربه های دیروز درس می گیرد و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان ها حفظ می کند.

شیرازی با بیان این که امروز نهم دی روز خاموش کردن فتنه ۸۸ است؛یادآور شد :با نگاهی به وضعیت فتنه و طرح دشمن در فتنه ۸۸ می توان دید بعد از ارتحال امام(ره) دشمنانی که امید بسته بودند انقلاب با رفتن امام(ره) تمام می شود ولی ملت ایران پشت سر رهبر انقلاب با همان استقامت و شجاعت و روحیه شهادت طلبی ایستادگی کردند ولی دشمن تصمیم گرفتند حرکت طولانی مدت را آغاز کنند و گام به گام جلو بیایند و انقلاب را بشکنند.

وی اضافه کرد : بنابراین در سال ۶۸ جلسه تشکیل دادند و طرحی را برنامه ریزی کردند به عنوان طرح بیست بیست که در این طرح فتنه ۷۸ ،فتنه۸۸ و فتنه آینده ۹۸ طراحی شده است و این در حرف های خود سیاست مداران آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب در سال ۶۸ فرمودند این ها راجع به اسلام کارشناس و متفکر دارند و درباره ملت ها و روحیات و مذاهب گوناگون پرونده هایی را درست می کنند و در مراکز جاسوسی خود تمام آن پرونده ها را دوباه مطرح می کنند زیرا میدانند اگر استکبار آینده نگری نکرده ضربه خواهد خورد ؛عالی ترین و ممتازترین دستگاه های استکبار است.

شیرازی توضیح داد : آنان از پانزده یا بیست سال قبل برای مسائل بلند مدت برنامه ریزی می کنند و فکر ها را طراحی و نقشه می ریزند تا در آینده دقیقا بیست سال آینده از آن جواب بگیرند و دشمن طراحی بیست ساله کرد و در سال ۶۸ طراحی سی ساله کرد.

وی بیان کرد : سران فتنه که در ۸۸ بودند آیا آگاهانه وارد شدند یا نه قدر مسلم دست های گرداننده پشت صحنه عامدانه طراحی کردند که انقلاب را بشکنند و بحث تقلب همین بود .

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد:شش ماه قبل از برگزاری انتخابات سال ۸۸ مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت تهران فرمودند ملت ایران مواظب باشند اگر افرادی مانند شاه سلطان حسین ها حاکم شوند از دشمن بترسند فاتحه ایران و جمهوری اسلامی خوانده است.

شیرازی ادامه داد : یعنی مردم ایران توجه کنید چند ماه قبل از انتخابات بحث تقلب را مطرح کردند و رهبری تذکر دادند همه انتخابات سالم بوده اند و انتخابات آینده هم سالم است ولی برای این که ذهن مردم را خراب کنند بر طبل تقلب کوبیدند .

وی با اشاره به نتیجه انتخابات ۸۸ اظهار داشت : اکنون مجموعه اعترافات دادگاه ۸۸ چاپ شده است و برخی از این افراد گفته اند ‌که می دانستیم رای آقای موسوی از آقای احمدی نژاد کمتر بوده است و در صبح روز رای گیری آقای موسوی اعلام پیروزی کردند و عضو ستاد اطلاع رسانی موسوی ساعت ۱۳ و یازده دقیقه روز انتخابات طبق نتایج انتخابات به دست آمده ما برنده انتخابات هستیم که این مسئله روشن بود که اتفاقی در کشور افتاده است.

شیرازی در ادامه گفت : صبح روز ۲۲ خرداد سال ۸۸ گفتند اگر آقای موسوی رای نیاورد مردم بریزند در خیابان ها و رهبری هشدار دادند و برخی از مسئولین نظام برای صحبت با آنها رفتند و اگر مدیریت هوشمندانه رهبری نبود معلوم نمی شدچه بر سر کشور می آمد و مردم پشت سر رهبری ایستادند.

وی عنوان داشت:فتنه گران آبروی ملت را در دنیا بردند و در روز نهم دی همه اقشار مردم اعم از اصلاح طلب و اصول گرا و احزاب آمدند و پای ارزشهایشان ایستادند و این جا بود که فتنه تمام شد.

شیرازی اذعان داشت: آقایان گفتند که تقلب رو مطرح کردیم که به رهبری فشار بیاریم و میر حسین رییس جمهور شود و این تجربه شد و زنده نگه داشتن نهم دی برای این حقیقت است که تجربه دیروز تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تشریح کرد : خود دشمن در طرح بیست بیست گفتند طرح ما این بود و در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ اگر من و شما بیدار باشیم و گوش به حرف ولایت باشیم آمریکا و بزرگتر از آن نمی توانند کاری بکنند .

شیرازی ادامه داد : آمریکا در سوریه به عظمت نیروهای مسلح شکست خورد و به عظمت سردار بزرگ کرمان آمریکا در سوریه و عراق شکست خورده است و به عنوان مسئول اعلام می کنم جناب ترامپ شما غلط کردید بدون اجازه از مسئولین کشور عراق وارد آن کشور شده اید.

وی توضیح داد : آمریکا آن قدرتی که بتواند انقلاب ما را بشکند ندارد و ملت ایران هوشیار است و پای ارزش هایش ایستاده است و ملتی که چهل سال انقلابش را نگه داشته است این قابلیت را دارد که مسئولین نظام اعلام کنند که ما نوکر ملت هستیم .

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد : مسئولین باید پا و دست مردم را ببوسند و شبانه روز باید کار کنند زیرا کار برای مردم عزت می آورد و سردار سلیمانی و رهبری در بین مردم عزیز هستند چرا که برای مردم کار می کنند.
ارسال نظرات