خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت پرواز کشور گفت:دشمنان در فتنه 88 بر جدایی ملت از انقلاب با دلیل واهی تقلب در انتخابات تمرکز کردند که خودشان نیز بعدها منکر شدند و اذعان کردند که تقلب در انتخابات ایران امکان‌پذیر نیست و هدف چیز دیگری بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در مراسم یوم‌الله نهم دی‌ماه در مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) شهرک دانشگاه شاهرود با اشاره به حماسه نهم دی و فتنه ۸۸ و اثرات آن در جامعه اظهار کرد: فتنه همیشه وجود دارد؛ از این‌رو، باید مراقب بود، در متن جامعه حضور و بصیرت داشت.
وی با اشاره به شرایط و فتنه‌های امروز و وظایف ما در این عرصه افزود: انقلاب اسلامی موجودی زنده بوده و گواه این معنا، ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب است.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه ادامه داد: توطئه‌ها، دشمنی‌ها، فتنه‌ها و عداوت‌های بی‌شمار جهانی، منطقه‌ای و داخلی علیه انقلاب صورت گرفته و هر کدام کافی بوده تا انقلابی را سرنگون کند؛ اما امروز شاهدیم شجره طیبه انقلاب سر به آسمان و پرشکوفه‌تر از هر زمانی خودنمایی می‌کند.
علیزاده با اشاره به شب ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ یک روز قبل از پیروزی انقلاب گفت: دشمن در این برهه تصمیم گرفت تا مردم را خانه‌نشین کند و اعلام حکومت نظامی کرد تا تعداد ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های اصلی انقلاب را دستگیر و به جزیره‌ای منتقل کنند؛ اما امام راحل که تمام فریادش اسلام و عمل به تکلیف بود و دست غیبی پشت سر ایشان قرار داشت، به فضل الهی به این نتیجه رسید که مردم در خانه‌ها نمانند و حکومت نظامی شکسته شود و با کمک مردم، انقلاب را پیروز ساخت و اراده خدا تحقق پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: نقش مردم به‌عنوان کانون قدرت پشت سر رهبری و به پیروزی رساندن انقلاب بسیار مهم است؛ حماسه نهم دی هم یک‌بار دیگر جلوه‌ای از این حقیقت را به دنیا نشان داد.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ بر جدایی ملت از انقلاب با دلیل واهی تقلب در انتخابات تمرکز کردند که خودشان نیز بعد‌ها منکر شدند و اذعان کردند که تقلب در انتخابات ایران امکان‌پذیر نیست و هدف چیز دیگری بود.
علیزاده تصریح کرد: رهبری در دل فتنه بیان کردند مگر شعار دشمنان که انتخابات را بهانه کرده‌اند، نمی‌شنوید؛ آن‌ها اصل نظام را نشانه رفته‌اند.
وی تأکید کرد: حماسه نهم دی اراده ملت ایران را به رخ دنیا کشید و آن‌چنان جذبه‌ای ایجاد کرد که بسیاری از قریب به ۵۰۰ هزار نفر افرادی که موج سبز با استفاده از بی‌بصیرتی و جهل آن‌ها را به خیابان‌های تهران کشانده بودند و حتی برخی خواص جامعه هم به تزلزل افتاده بودند، به‌اشتباه خود پی بردند و بعد از هتک حرمت حسینی، دوشادوش نیرو‌های انقلاب علیه دشمن فریاد کردند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی‌ماه گفت: بعد از حماسه نهم دی، فتنه جمع شد؛ چراکه این ملت این انقلاب را به‌آسانی به دست نیاورده است که به‌راحتی از دست بدهد.
علیزاده با تأکید بر اینکه جشن ولادت چهل‌سالگی انقلاب را شکوهمندتر از هر سال برگزار خواهیم کرد، گفت: انقلاب اسلامی دشمن دارد و دشمنی دشمنانش هم پایان‌ناپذیر است.
وی اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان این بود که تئوری ولایت‌فقیه که ترجمان حکومت سیاسی مبتنی بر دین است، را از میان بردارند و نهم دی طومار این‌ها را در هم پیچید؛ البته خدعه دشمن تمام‌شدنی نیست و هر زمان دشمن شگرد و استراتژی خاصی دارد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بیان کرد: مهم این است به حقانیت خودمان و جبهه حق باور داشته باشیم؛ هر زمان دشمن به‌نوعی ظاهر می‌شود و به تناسب شرایطی که وجود دارد، عمل می‌کند و ما در ۴۰ سال عمر انقلاب انواع دشمنی‌ها را دیده‌ایم.
علیزاده با تأکید بر اینکه دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب از ملت ایران در تمام توطئه‌های خود شکست خورده‌اند، عنوان کرد: هدف آن‌ها فروپاشی انقلاب اسلامی بوده و در جنگ تحمیلی که ۱۰۰ کشور با ما جنگیدند، این هدف را دنبال می‌کردند.
وی تصریح کرد: هدف براندازی نظام در جنگ نرم هم دنبال شد و دشمنان در معادلاتشان همه چیز را در نظر می‌گرفتند؛ جز مؤلفه‌های قدرت ما که فرامادی است و آن‌ها درک نمی‌کنند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه دشمن در منطقه داعش را به وجود آورد تا انقلاب اسلامی عمل کند، گفت: دشمن در داخل کشورمان هم نیرو‌هایی را پرورش داد تا برای آن‌ها اثرگذار باشند؛ این نیرو‌ها دست‌پرورده آن‌ها و دوتابعیتی هستند و دشمن امروز بر پروژه نفوذ متمرکز شده است.
علیزاده بیان کرد: رهبری از سال ۹۰ بر لزوم توجه به نفوذ تذکر و هشدار دادند؛ اما باید بدانیم فرمایشاتی که رهبری به مسؤولان تذکر می‌دادند، چقدر جدی گرفته شده است.
وی افزود: آمریکا را در منطقه به زانو درآورده‌ایم و امروز بعد از هفت سال آمریکایی ذلیلانه می‌گویند خروج از سوریه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تأیید سخنان رهبری انقلاب که بشار اسد باید بماند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه دشمن روی دشمنی‌اش محکم ایستاده است؛ هر چند ضقعیف شده، گفت: بهترین گواه بر حق و زنده بودن انقلاب و امید به آینده بعد از ۴۰ سال آن است که آمریکا و ایادی‌اش در دنیا و منطقه شکست خورده‌اند و افق دید ملت ما امروز نجات دنیاست.
وی ادامه داد: دشمنان از همه گروه‌های داخلی حتی از نفوذی‌ها ناامید شده‌اند و ما از درون آن‌چنان محکم شده‌ایم که دشمنان خودشان فهمیده‌اند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه تأکید کرد: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بیان کرد تا بدانند قدرت ما چیست.
این مراسم به همت پایگاه حضرت علی اصغر (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها