مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت:مسئولان در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و خدمتگزار این مردم باشند و روحیه انقلابی خود را در ادارات حفظ کنند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی‌ در شهرستان دورود  اظهار داشت:۹ دی‌ماه   روز تجلی قدرت خدا بود و می‌توان از همین گفته درس‌ها و مفاهیم فراوانی برداشت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی پیام‌های کلیدی فراوانی دارد که همگی آن‌ها ناظر روح دیانت و دین‌مداری است، بیان کرد: روز 9 دی بصیرت مردم را به نمایش گذاشت و مردم ایران با انقلاب علیه رژیم طاغوت بر خواسته‌ و بر آموزه‌های اسلام پای فشردند و در سال‌های بعد نیز تن به انحراف از مفاهیم دینی و ارزشی خود ندادند که این در حماسه ۹ دی تجلی یافت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه هشدار داده‌اند تا مواظب فتنه‌های زمان باشیم و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم.

 

وی خطاب به مسئولان ادارات و کارمندان اشاره کرد و گفت: مسئولان در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و خدمتگزار این مردم باشند و روحیه انقلابی خود را در ادارات حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی افزود: با گذشت ۴۰سال از عمر بابرکت این انقلاب، کشور در زمینه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته است ک این امر ثمره خون شهدای انقلاب، جبهه و خون شهدای مدافع حرم است ک مردم باید قدر این خون های ریخته شده را بدانند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات