امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران اسلامی در روز ۹ دی میثاق خود را با ولایت اعلام کردند و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی  در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد امام(ره)  شهرستان بروجردبرگزار شد اظهار داشت: به وجود آمدن  فتنه 88 تصادفی نبود بلکه از مدتها قبل برای آن برنامه ریزی شده بود و دشمنان تلاش داشتند تا ازبرپا کردن این فتنه به اهداف خود برسند.

 

وی افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام همواره تلاش داشته اند تا بتواند به اهداف خود برسد و این نظام را از بین ببرد و از هر راهی وارد شد، حتی در جنگ هشت ساله هم با شکست همراه شد از همین رو در صدد بود تا از طریق  دیگری وارد عمل شوند وبه اهداف خویش دست یابند.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: قبل از برگزاری انتخابات، دشمن اقدامات اولیه را انجام داد و اعلام می کرد که انتخابات باید سالم برگزار شود که این حرف های دشمنان از طریق رسانه های بیگانه منتشر میشد و دشمنی که دستش کوتاه شده بود تلاش داشت تا از این فرصت برای رسیدن به منافع و اهداف خود تلاش کند.

 

به گفته وی متاسفانه عده ای در داخل کشور با دشمنان همدست شدند و می خواستند تا با استفاده از امکانات دشمن از این فضا استفاده کنند که بعد از ثبت نام در انتخابات، اهانت ها و بی احترامی ها شروع شد.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: وقتی بعد از انتخابات، سران فتنه فراخوان دادند که تقلب شده متاسفانه مردمی هم که فتنه گر نبودند به خیابانها آمدند اما متوجه شدند که در میان این افراد، عده ای اهداف دیگری دارند و با حمله می خواهند بیت المال را از بین ببرند که راه خود را از آنها جدا کردند.

 

وی با اشاره به روشنگری رهبر معظم انقلاب افزود: رهبری در این میان روشنگری کردند و بعد از آن حماسه پر شور و مردمی در روز 9 دی صورت گرفت که مردم با حضور خود نشان دادند که پای انقلاب خواهند ایستاد.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: اوج اهانت ها در فتنه 88 در روز عاشورا بود که متاسفانه خانواده هاشمی رفسنجانی در این فتنه نقش داشتند و اصلا اظهار پشیمانی نکردند بلکه تمام گروه های منحرف از این افراد حمایت هم کردند.

 

به گفته وی ملت ایران اسلامی در روز 9 دی میثاق خود را با ولایت اعلام کردند و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برخی از افراد به دنبال آزادی سران فتنه هستند که این افراد به دنبال نابودی نظام هستند اما باید گفت که سران فتنه خیانت بزرگی کردندونظام به آنها بسیار ارفاق کرده که آنها را محاکمه نکرده است.

 

وی در بخش دیگری خطاب به مسئولین افزود: باید قدر مردم را دانست و مسئولین با اخلاق خوب با مردم رفتار کنند و اگر مسئولی لیاقت ندارد باید برکنار شود چرا که مردم انقلاب و نظام را دوست دارند اما از عملکرد برخی از مسئولان گلایه دارند  و ضروری است  تابه صورت جدی  نظارت بر بازار و برخورد با مفسدان اقتصادی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات