فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):گفت: ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در نهم دی به درستی از فتنه گران اعلام برائت کردند و رای به تثبیت نظام دادند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در صبحگاه مشترک لشکر 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی افزود: نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ کشور عزیزمان ثبت و مانگار شد. آنهایی که در سال 88 فکر میکردند با فکر تقلب در انتخابات می توانند نیات شوم خود را بر این کشور دیکته کنند، کور خواندند و ملت شهید پرور کشورمان به درستی آنها را شناختند و راه خود را جدا کردند و آن حماسه را آفریدند.

سید علی بنایی تصریح کرد: هر ساله ملت بصیر کشورمان در روز نهم دی به نشانه آن حماسه ای که آفریده شد را گرامی میدارند و به دشمنان قسم خورده کشورمان این پیام را دارند که تا زمانی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) بر این کشور و جهان اسلام رهبری می کنند خواب آمدن آنان یک خواب پریشان و غیرقابل تعبیر خواهد بود.

فرمانده لشکر27 در خاتمه تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در فتنه سال 88 به درستی از فتنه گران اعلام برائت کردند و رای به تثبیت انقلاب اسلامی دادند و همه ساله در 9 دی ماه تجدید میثاق با ولایت می کنند و تکلیف و مسئولیتی مضاعف روی دوش نهاد های فرهنگی و رسانه ها هست که این نمایش پرشور و دست نیافتنی را به رخ ملتهای جهان بکشند.

ارسال نظرات