بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان و بلوچستان:

ملت ایران در خلق حماسه 9 دی چشم فتنه گران را کور کردند

خطبه های تاریخی و کاملا دقیق و حساب شده مقام معظم رهبری نه تنها گرد یاس و نا امیدی را بر چهره دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی پاشید.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۵۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگاران بسیج از زاهدان: سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیانیه ای به مناسبت هفته بسیج صادر کرد.

بیانیه زیر به شرح زیر است:

تردیدی نیست که انتخابات 22 خرداد سال88 حماسی ترین و بی نظیر ترین انتخابات در تاریخ انقلاب بود، که در آن 85 %از واجدین شرایط وجود دارد.

کاملا واضح بود که چنین انقلاب و نظامی را نمی توان با یک رشته آشوب خیابانی و صف بندی خصمانه در مقابل آن به چالش کشیده و به حاشیه راند و بدون شک همان مردمی که این حماسه انتخاباتی را رقم زده اند، از نظام و انقلاب خود دفاع کرده و دشمن را مایوس می کنند.

اما خطبه های تاریخی و کاملا دقیق و حساب شده مقام معظم رهبری نه تنها گرد یاس و نا امیدی را بر چهره دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی پاشید، بلکه خود یک فرصت عظیم را برای انقلاب و ملت شریف ایران پدید آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است که: در حماسه ماندگار 9 دی، بار دیگر ملت شریف ایران، بصیرت، دشمن شناسی و عمل به هنگام که از رهبر فرزانه خود آموخته است را به منصه ظهور رساند و چشم فتنه را کور کرده، ریشه اش را خشکاند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار