خبرهای داغ:
همایش پرچم داران بصیرت ویادواره شهدای فتنه 88 در گرگان با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا در مسجد امیر (ع) این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان:سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در همایش پرچم داران بصیرت و یادواره شهدای فتنه ۸۸ که در مسجد حضرت امیر (ع) گرگان برگزار شد اظهار کرد:در انقلاب اسلامی با اینکه ریزش‌ها داشتیم، اما رویش‌های فراوانی نیز داشتیم.
وی درادامه افزود:دشمنان در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم نتوانستند ملت عظیم ایران را به زمین بزنند.
سردار معروفی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد:در صنایع دفاعی انقلاب اسلامی به سطحی از بازدارندگی رسیده است که نیاز به هیچ سلاح غیر متعارفی همچون هسته‌ای ندارد و سلاح هسته‌ای ناکارآمد‌ترین سلاح است.
فرمانده سپاه نینوا ابراز داشت: در سایه استقلال و خودباوری در باشگاه هسته‌ای دنیا قرار گرفتیم، اما امروز مشکل و گیر اساسی کشور ما نگاه به خارج از کشور است.
وی همچنین با اشاره به جنگ امریکا در عراق خاطر نشان کرد: امریکائی‌ها با عملیات جنگ روانی عراق را تسخیر کردند واز بصره تا بغداد را در حالی طی کردند که حتی یک تیر به سمت آن‌ها شلیک نشد.
معروفی همچنین با بیان اینکه در جریان انتخابات بزرگ سال ۸۸ مردم در یک رفراندوم بزرگ به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی آری گفتند گفت:در جریان انتخابات سال ۸۸ مردم با حضورگسترده خود درواقع در یک رفراندوم بزرگ به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اعلان وفاداری کردند، اما عده‌ای این پیروزی بزرگ را به کام مردم تلخ کردند وبا برنامه ریزی دشمن، رمز آشوب شد تقلب و انقلاب اسلامی را به پرتگاه بردند.
وی ادامه داد: نخبگان سکوت کردند وعده‌ای هم مردم را به اشتباه بردند و در حقیقت این جنگ احزاب سخت‌تر از جنگ هشت ساله تحمیلی بود.
فرمانده سپاه نینوا اضافه کرد:عمده مشکلات اقتصادی کشور بعد از فتنه ۸۸ شروع شد و عده‌ای خون به دل امام امت کردند، اما باز سیدالشهداء به فریاد انقلاب رسید و قیام ۹ دی با بصیرت نافذ ملت ایران شکل گرفت.
سردار معروفی با بیان اینکه حادثه عظیم ۹ دی کمتر از حادثه ۱۴ خرداد نیست اذعان کرد:ملت ایران نباید بگذارند که این حماسه ملی کمرنگ شود، زیرا در جریان ۹ دی مردم نقش آفرینی کردند و با کنار زدن خواص مستقیم به امام امت وصل شدند و ثابت کردند که شریح قاضی نمی‌تواند خیانت کند.
وی خطاب به تریبون داران و نخبگان جامعه گفت: امروز تریبون داران، منصوبین به امام و انقلاب باید حلقومشان، کلامشان از امام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی دفاع کند و اصرار به فتنه کنند تا فتنه جدید شکل نگیرد و هر کسی باید خود را مبلغ اسلام و انقلاب اسلامی بداند.
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به عوامل حادثه عظیم ۹ دی گفت:مدیریت انقلابی و هوشمندانه رهبری، بصیرت مردم وعاشورای سیدالشهدا باعث شکل گیری این حادثه عظیم ملی شد.
سردار معروفی در پایان با برشمردن برخی از پیامد‌های حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود و شکل دادن حماسه عظیم ۹ دی ثابت کردند که فروپاشی نظام اسلامی امکان پذیر نیست، جنگ سخت و نیمه سخت و نرم از بین میرود، انزوای سیاسی ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت و انقلاب اسلامی کانون الهام بخش برای جهان اسلام است.
گفتنی است این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام سپاه گرگان در سالروز حماسه عظیم ۹ دی برگزارشد.
خبرنگار افتخاری بسیج : امیرحسین پیری
عکس : امیرحسین پیری
عکس : امیرحسین پیری
ارسال نظرات
پر بیننده ها