خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه گفت: باید جزء عمار‌ها و ابوذر‌های ولایت فقیه باشیم
کد خبر: ۹۰۹۵۲۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر نشست بصیرتی با حضورحمزه، کارشناس سیاسی در جمع مردم ولایت مدار و انقلابی درجزین در مسجد قائم آل محمد (عج) برگزارشد.
حمزه ضمن گرامیداشت حماسه ٩ دی ماه اظهار کرد: برخی از اتفاقات برای بشر و جامعه نوعی فرصت محسوب می‌شود که ۹ دی سال ۸۸ به انقلاب سوم نام گرفته و دو دیدگاه در مورد آن مطرح است.
وی در ادامه افزود: اول اینکه افرادی دم از وحدت و آشتی ملی می‌زنند و می‌خواهند کج سلیقگی بین دو نامزد انتخاباتی تمام شود؛ اما عده‌ای معتقدند که باید به عمق آن پرداخت و از آن برای حفظ نظام و دستاورد‌های انقلاب عبرت گرفت.
حمزه در این نشست بصیرتی در پاسخ به ده سوال ابعاد فتنه را تشریح کرد و افزود: برای سال ۹۸ دشمن در حال برنامه ریزی است که با ۵ طرح سعی در ۳ اقدام بزرگ و کنار آمدن با کدخدا هستند.
وی در ادامه اظهار کرد: آثارفتنه در داخل و خارج وجودداشته که رهبری فرمودند«دشمن را نسبت به نظام امیدوار کرد» و قداست شکنی شد و روزه خواری کردند، روز عصر عاشورا شراب خوردند و هلهله کردند و رقصیدند و به مردم حمله کردند، ولی مردم متوجه شدند و رویش‌ها و ریزش‌ها اتفاق افتاد و شکاف بین مردم و اجتماع ایجاد شد، ساختار شکنی و تهدید نظام اتفاق افتاد، بیانیه سازمان ملل و تحریک ضد ایرانی در منطقه اتفاق افتاد و بسیاری از انقلاب‌های منطقه، سوریه و لبنان احساس ترس کردند.
وی در ادامه به آثارمثبت فتنه که شناخت دوست و دشمن بود اشاره کرد و گفت: مسیر برای ما آسان شد و امروز میبینیم که تمام افرادی که در پشت خاکریز فتنه ۸۸ بودند امروز در پشت خاکریز اقتصادی هستند.
این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری ((ما باید مراقب باشیم و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم به شرطی که در میدان باشیم))
حمزه اضافه کرد: ما دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داریم، غصه نظام را باید بخوریم؛ اما امید به فضل الهی داریم، باید اعمال خود را خالص کنیم و عمار‌ها و ابوذر‌های رهبری باشیم و نسبت به تحرکات دشمن حساسیت بیشتری داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها