خبرهای داغ:
به میزبانی لشکر14 امام حسین برگزار شد؛

گرامیداشت حماسه شکوهمند 9 دی

مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی به همراه نشست انس و الفت فرمانده لشگر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با رزمندگان و نیروهای پایور این یگان عملیاتی با حضور نماینده ولی فقیه در لشگر امام حسین (علیه‌السلام) و مسئول حفاظت لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی به همراه نشست انس و الفت فرمانده لشگر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با رزمندگان و نیروهای پایور این یگان عملیاتی با حضور حجت‌السلام و المسلمین پیراسته نماینده ولی فقیه در لشگر امام حسین (علیه‌السلام) و سرهنگ پاسدار زارعی مسئول حفاظت لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

حجت‌السلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته نماینده ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در این نشست با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: در سال 88 فتنه‌ای ایجاد شد که از سوی دشمنان اسلام رهبری می‌شد و هدف آن ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به نقش مهم رهبری و حضور وی به عنوان یک دیده‌بان در جامعه تصریح کرد: مقام معظم رهبری با یک سخنرانی کوبنده در مناسبت‌های خاص سال تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و ما نیز بایستی ادامه دهنده راهی باشیم که امام جامعه برای ما مشخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)  به مولفه‌های بصیرت اشاره کرد و گفت: راه‌شناسی، جریان شناسی، سخن شناسی و جبهه شناسی از مولفه‌های بصیرت محسوب می‌شوند و تبعیت از رهبری و امام راه سعادت در دنیا است.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) به عملکرد این یگان در ماموریت جنوب شرق کشور در ماه‌های گذشته اشاره کرد و در ادامه به پرسش‌های نیروهای حاضر در این نشست پاسخ داد.

این فرمانده مهمترین دغدغه خود را خانواده ها وبرنامه ریزی هدفمند برای آنها دانست واز مسئولین فرهنگی یگان خواست در این خصوص به صورت جدی تر وارد شوند

لازم به ذکر است این مراسم با حضور حداکثری نیروهای رسمی ستاد وگردان های رزم وگردان های امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام ) برگزار شد

ارسال نظرات